نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: نظام سلطه در نشست ورشو نیز شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود:نشست ضد ایرانی ورشو با هدف حذف محور مقاومت در منطقه دنبال می شود ولی این توطئه استکبار و نظام سلطه این بار هم نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.

وی افزود: این نشست  از همان ابتدا با مخالفت بسیاری توسط برخی کشورها از جمله روسیه و اروپا روبه‌رو شد و حتی بسیاری از کشورها اعلام کردند که در این نشست شرکت نخواهند کرد و این امر نشان داد که نشست قبل از برگزاری با شکست روبه‌رو شده است.  

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: سران آمریکا از مواضع خود عدول کرده‌اند و حتی یکی از دیپلمات‌های آمریکا اعلام کرده که هدف این نشست ضدایرانی نبوده بلکه برای تدوین اصول معماری امنیتی در خاورمیانه و به همراه جلسات بحران انسانی در سوریه و یمن و افراط گرایی و امنیت سایبری است. 

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به سالگرد چهلمین سال انقلاب و ورود به دهه پنجم آن اظهارداشت: برای تحقق تمدن اسلامی و تدوام استقلال کشور در پنجمین دهه حیات انقلاب، باید شتاب علمی در همه حوزه ها با درخشش جوانان سرعت بیشتری به خود بگیرد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: برای درک درست انقلاب می‌توان آن را با انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب الجزایر مقایسه کرد چراکه شتاب پیشرفت علمی و فناوری، فناوری هسته‌ای ایران اسلامی پس از انقلاب ساعت‌ها حرف برای گفتن دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود همچنین به اهمیت حضور نیروی های ارزشی در اماکن تفریحی تاکید و بیان کرد: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، نیروهای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و پارک ها حضور مستمر و موثر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین در ادامه سلسله مباحث اخلاقی و دینی با تبیین شاهدان روز رستاخیز گفت: از جمله شاهدانی که در مورد اعمال و رفتار انسان در روز قیامت شهادت خواهد داد زمین است.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: با توجه به اینکه در عالم هستی اعمال انسان ثابت است و از بین نم یرود از این رو در روز قیامت وقتی کارنامه اعمال را دست انسان داده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها