خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شاهرود گفت: از دست دادن عناصر قدرت آمریکا در منطقه مهمترین دستاورد انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۳۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای نماز جمعه این شهر بابیان اینکه تعامل دشمن خارجی با معارض داخلی محور اصلی فتنه ۹۸ محسوب می‌شود، ابراز داشت: تلاقی جریان داخلی با خارج جریان وصل این فتنه به شمار می‌رود که لزوم آن ضرورت سازی است لذا نباید مسائل گذشته دوباره تکرار شود.
وی بابیان اینکه دشمن برای سال ۹۷ نتوانست کاری انجام دهد و برای سال بعد به دنبال برنامه‌ریزی است، اضافه کرد: در سال ۲۰۰۱ اصولی بر آمریکا حاکم کردند که این کشور ۲۵ سال فرصت دارد تا اعتبار حاکمیت خود را در دنیا اثبات کند در غیر این صورت رو به افول است و دیدیم که سه رئیس‌جمهور بر روی کارآمد، اما هیچ‌کدام در این راستا موفق نبودند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بابیان اینکه بوش پسر بهترین کار برای پیاده‌سازی اهداف آمریکا را حضور فیزیکی در منطقه می‌دانست، ابراز داشت: بر اساس همین سیاست باهدف ملت‌سازی، ایجاد نهاد‌های جدید، دموکراسی غربی و ایران به عراق و افغانستان حمله کرد، اما نه‌تن‌ها دستاوردی نداشت بلکه باعث هزینه‌تراشی‌های بسیار برای آن‌ها شد.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طلایی‌ترین دوران برای پیاده‌سازی اهداف خود را زمان ریاست جمهوری اوباما می‌دانند، زیرا وضعیت داخلی ایران به نفع آن‌ها بود و در این شرایط چهار راهبرد و شش هدف را دنبال می‌کردند.
وی اضافه کرد: حذف قدرت هسته‌ای ایران، عدم وجود قدرت منطقه‌ای ایران، نقش نداشتن ایران در خاورمیانه و عدم حمایت ایران از حزب‌الله و حماس مهم‌ترین اهداف آن‌ها در قبال ایران بود و دراین‌بین تفاوت روی کار آمدن رئیس جمهوری‌خواه با دموکرات در به کار بردن ابزار‌ها بود وگرنه روش‌ها یکی است.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه اوباما بعد از قدرت هسته‌ای به دنبال تضعیف قدرت دفاعی ایران بود، ابراز داشت: از این راهبرد نیز آمریکا نتوانست حضور خود را در منطقه تثبیت کند، لذا این کشور عناصر قدرت خود را ازدست‌داده است و این دستاورد بزرگ انقلاب محسوب می‌شود.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: قدرت ائتلاف‌سازی، قدرت حل‌وفصل مسائل بین‌المللی به نفع آمریکا و قدرت مهار رقیب، اهدافی بود که آمریکا نتوانست به آن‌ها دست پیدا کند.
وی اضافه کرد: ترامپ در این میانه به دنبال گرفتن عناصر قدرت ایران شامل انسجام ملی، عمق استراتژیک ایران، انرژی و قدرت دفاعی است لذا دشمنان امروز بر روی هر چهار رکن متمرکز شدند و آن‌ها را هدف گرفتند که با هوشیاری مردم این ملت امروز به هیچ قیمتی زیر بار خواسته‌های آمریکا نخواهند رفت.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا باتاکید بر اینکه مشکلات را می‌دانیم و درک می‌کنیم، ابراز داشت: ماجرای دستگیری خبرنگار پرس تی وی و قتل خبرنگار سعودی بار دیگر ماهیت استکبار را نشان داد که آمریکا ذره‌ذره آبروی خودش را در دنیا می‌برد که اگر شعور داشتند این اقدامات را انجام نمی‌دادند.
سعیدی بابیان اینکه اروپا و فرانسه که مهد آزادی محسوب می‌شود به‌هم‌ریخته است، تصریح کرد: امروز آمریکا نیز به همین ورطه گرفتارشده و کارمندان خود را از کار برکنار کرده است این موارد تشت رسوایی آن‌ها را از کاخ سفید بر زمین انداخت که در این میان ما باید هوشیار باشیم.
وی ضمن بیان اینکه دستاورد‌های عظیم انقلاب مردم ایران با هیچ انقلابی در دنیا قابل قیاس نیست، اضافه کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران احیاکننده بعثت، امامت و غدیر است که ذره‌ذره عمر ما درراه خدمت به این عرصه سپری می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها