خبرهای داغ:
عضو هیات معارف جنگ در دومین یادواره 1400 شهید دفاع مقدس مراغه گفت: حماسه شهدای دفاع مقدس جسارت تعرض به ایران اسلامی را از آمریکا و ایادی منطقه ای آن گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۳۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر آراسته افزود: در حال حاضر تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر برد موشک‌های ایران است و کوچک‌ترین اشتباه آن ها برایشان پشیمان کننده خواهد بود.

وی با اشاره به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات نظامی و دفاعی گفت:  93 درصد ادوات جنگی نیروهای مسلح تولید داخل است.

امیر آراسته با ذکر خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها قدردانی از کسانی است که عزت و سربلندی را برای این کشور به یادگار گذاشته‌اند و به برکت خون شهیدان مردم ایران هیچگاه تسلیم زروگویی و زیاده طلبی استکبار جهانی، در راس آن آمریکا نخواهند شد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و به پشتوانه مردم در برابر استکبار استوار و سربلند ایستاده است.

امام جمعه مراغه نیز در این یادواره گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و این خون‌ها را استوار و تنومند کرده است.

حجت الاسلاممحمدتقی پورمحمدی افزود: این یادواره‌ها بهترین فرصت برای تجلیل از خانواده‌های شهداست که عزیزان خود را تقدیم آرامش و امنیت این کشور کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تدام این یادواره‌ها یاد، خاطره، ایثار و رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران را برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها