امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت:مسئولان باید وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و مراقب رفتار و کردار خود باشند و از اشرافی گری پرهیز کنند،افزود: مسئولان نظام باید با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری که مدیری توانا است و تمامی نقشه‌های دشمن را با یک سخنرانی نقش بر آب می‌کند برخورد قاطعی با متخلفان داشته و به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۴۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  گفت: مردم و مسئولین با  الگو قرار دادن این شخصیت والا و حرکت کردن در مسیر اهل‌بیت می‌توانند اقدامات مهمی در راستای حل مشکلات جامعه بردارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه  چهل‌سالگی انقلاب هستیم افزود:  دشمن طی ۴۰ سال گذشته به دنبال سرنگونی نظام اسلامی بوده و با بهره جستن از رسانه‌ها و جنگ روانی به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: برای مقابله با توطئه دشمن باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم و مهم‌ترین دستاورد انقلاب، استقلال و حفظ تمامیت ارضی  کشور بوده به‌طوری‌که درگذشته  مردم صاحب مملکت خود نبودند و تمامی تصمیمات حیاتی کشور توسط بیگانگان برای گرفته و اجرا  می‌شد.

حیات الغیب بابیان اینکه طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب، ایران ٰدر حوزه‌های مختلف سیاسی و امنیتی ارتقا پیداکرده، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب امام به دنبال صدور انقلاب به سایر کشورهای اسلامی بود اما بسیاری از خواص به این حرف باور نداشتند اما امروز همه ما باور داریم که انقلاب به جهان اسلام صادرشده است.

وی بابیان اینکه  محرومت زدایی شهرها و روستاها از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بوده، خاطرنشان کرد: شهرها و روستاها طی ۴۰ سال گذشته  به‌سرعت در حال طی کردن مسیر توسعه‌یافتگی هستند؛ گرچه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم اما با تلاش و همکاری مردم و مسئولان به‌زودی تمام موانع را رفع خواهیم کرد اما بی‌انصافی است که این‌همه خدمت و محرومیت‌زدایی را نبینیم.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: رشد و گسترش معنویت، مبارزه با عوامل فساد، ایستادگی در برابر قدرت‌طلبان و ستمگران، رشد علمی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب مردم در تمامی صحنه برای حمایت از انقلاب به میدان آمده‌اند مسئولان نیز بایستی برای قدردانی از مردم  تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات معیشتی به‌کارگیرند.

حیات الغیب بابیان اینکه مسئولان باید وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و مراقب رفتار و کردار خود باشند و از اشرافی گری پرهیز کنند،افزود: مسئولان نظام باید با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری که مدیری توانا است و تمامی نقشه‌های دشمن را با یک سخنرانی نقش بر آب می‌کند برخورد قاطعی با متخلفان داشته و به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات