همایش «طلایه‌داران فاطمی» در لرستان برگزار شد

همایش «طلایه‌داران فاطمی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و با حضور فعالان هیئت‌ها و کانون‌های مذهبی و فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۴۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام احمد غلامی، امروز در همایش «طلایه‌داران فاطمی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و با حضور فعالان هیئت‌ها و کانون‌های مذهبی و فرهنگی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: روحانیون در این ایام دستاوردهای انقلاب را محور نطق خود قرار دهند.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی، برنامه‌های ویژه چهل‌سالگی انقلاب را از اول دی‌ماه آغاز کرده و تا ۱۲ فروردین‌ماه ادامه دارد این در حالی‌است که با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبیین مربوط به انقلاب توسط طلاب از ضرورت بیشتری برخوردار است.

غلامی بابیان این‌که تبیین دستاوردهای انقلاب رویکرد اصلی این برنامه‌ها است، تصریح کرد: امروز همایش «طلایه‌داران فاطمی» با حضور اعضای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و تشکل‌های دینی برگزار شد که درواقع یک کارگاه آموزشی برای حاضران در جلسه بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان اشاره کرد و گفت: ۴ برنامه دیگر در حوزه چهل‌سالگی انقلاب طی هفته آینده در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات