عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

ایران تنها کشور مستقل، امن و در حال پیشرفت در دنیاست

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به دخالت های روز افزون آمریکا در مسائل داخلی کشورهای مختلف جهان گفت: ایران تنها کشور مستقل و امن در دنیا بوده و اکنون نیز در حال پیشرفت و تعالی است.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۴۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: به برکت خون شهدا، هدایت های رهبری و آرمان های مبتنی بر ولایت شهدا، کشورمان در برابر توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و نظام سلطه ایستاده است.
وی با بیان اینکه در چهل سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی معجزه های بزرگی در کشور رخ داده است، ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی با ترفندهای مختلف در قالب تفرقه افکنی ها، جنگ تحمیلی و تحریم ها و شهادت شخصیت های بزرگ، درصدد ضربه زدن به آرمان های ملت ایران بودند.
حجت الاسلام پور محمدی اضافه کرد: با وجود این شیطنت ها، ایران اسلامی هم اکنون امن تر و پیشرفته تر از هر زمانی است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به وقایع اخیر ونزوئلا نیز گفت: آمریکا با وجود ادعاهای حقوق بشری و حمایت از آزادی ها مشروع و استقلال ملت ها، در مسائل داخلی کشورهایی چون ونزوئلا با وجود استقرار دولت قانونی دخالت می کند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: برای آمریکا کشورهایی دلخواه هستند که غلام حلقه به گوش و گوش به فرمانش باشند و اگر کشوری این گونه نباشد با آن مخالفت می کنند.
وی ادامه داد: مخالفت آمریکا و دولت های همدست آن با ایران اسلامی به دلیل استقلال کشورمان و ایستادگی در برابر توطئه ها و مطامع شوم آنهاست.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: کشورهایی که از آمریکا تبعیت و اطاعت می کنند بدبخت ترین کشورها در دنیا هستند زیرا که استقلال خود را قربانی منافع نظام استکباری کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار