مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: آموزه‌های قرآنی ما می‌گوید بن‌بستی در حکومت دینی وجود ندارد چون هر جا احساس کنیم به مشکل برخورده‌ایم خدا هدایت و کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۵۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، امروز در همایش بزرگ «طلایه‌داران فاطمی» که با حضور تشکل‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی و مبلّغان دینی استان لرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت «فجر فاطمی»، در مساجد روستایی و شهری استان برگزار می‌شود.


وی بابیان این‌که گفتمان‌های انقلابی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان باهدف تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب و راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس انقلابی و همایش‌های نقش حضور اقشار مختلف مردم و صنف‌های گوناگون در پیروزی انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های محوری فجر فاطمی امسال در نقاط مختلف استان لرستان است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی  لرستان بابیان این‌که علاوه بر حضور مستمرقریب‌به ۶۰۰ مبلغ بومی در مناطق مختلف استان از ظرفیت و توان تبلیغی قریب به ۲۵۰ مبلغ اعزامی نیز استفاده خواهد شد، بیان کرد: مبلغان در این ایام با تمام توان تلاش خواهند کرد تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی را در بین آحاد مردم نهادینه کنند.

وی بابیان اینکه در چهل‌سالگی انقلاب هستیم و باید به گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد آحاد مردم ما را به سمت نظام محاسباتی خود بکشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه ما معتقدیم اسلام عزیز درهم کوبنده قدرت‌های مستکبر است و منتظر آن انقلاب جهانی امام عصر هستیم، افزود: این انقلاب اسلامی را مقدمه آن انقلاب بزرگ می‌دانیم و معتقدیم که قدرت‌های استکباری در حال اضمحلال هستند و سروصدا و جنجال آن‌ها نباید روی ما تأثیری بگذارد.

حجت‌الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه اگر به اسلام عمل شود نسخه شفابخش کشور خواهد بود، گفت: کوتاه آمدن مقابل مستکبران زمینه را برای براندازی نظام آماده می‌کند.

وی بابیان اینکه سیاه نمایی توطئه دشمن است،  بصیرت و آگاهی داشته باشیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال استحاله نظام است و در این شرایط حفظ روحیه انقلابی و احساس مسئولیت وظیفه ماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد این محاسبه را جا بیندازد که نظام به بن‌بست رسیده است، افزود: ما بن‌بست نداریم،  آموزه‌های قرآنی ما می‌گوید بن‌بستی در حکومت دینی وجود ندارد چون هر جا احساس کنیم به مشکل برخورده‌ایم خدا هدایت و کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه امروز نیاز است که طلاب و روحانیون ما به مناطق محروم هجرت کنند و به تبلیغ بپردازند، یادآور شد: طلاب جوان ما که تازه ملبس شده‌اند به مناطق محروم بروند و در این زمینه سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات