البرز/

نشست جمعيت دانشجويي امام حسن مجتبی (ع) با موضوع «آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی» برگزار شد

نشست هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی در استان البرز به همت جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) با حضور تعدای از جهادگران، دانشجویان و دکتر بهرام زمانی در ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۵۱۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی در استان البرز به همت جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) با حضور تعدای از جهادگران، دانشجویان و دکتر بهرام زمانی در ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد.

نشست جمعيت دانشجويي حسن مجتبی (ع) با موضوع «آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی» برگزار شد

این نشست در راستای معرفی و آغاز به کار این جمعیت دانشجویی در عرصه آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی برگزار شد که دکتر زمانی نیز با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی به آسیب شناسی این موضوع پرداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه لازمه ی کار در حاشیه شهر و آسیب زدایی نیازمند نگاه علمی و تحقیقات میدانی است افزود : برای آسیب هایی که در تحقیقات میدانی میبینم باید راه کارهای مناسب پیدا کنیم و علاوه براینکه راه کار های خود را مکتوب کنیم ، کار و فعالیت مستمر داشته باشیم.

نشست جمعيت دانشجويي حسن مجتبی (ع) با موضوع «آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی» برگزار شد

دکتر زمانی با اشاره به ترویج فرهنگ کار و تلاش،گفت: فرهنگ سازی در حوزه اشتغال، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار جمعی و شناسایی آسیب‌های فرهنگی و راهکارهای برون رفت از این آسیب‌ها از جمله اهداف این همایش است.

نشست جمعيت دانشجويي حسن مجتبی (ع) با موضوع «آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی» برگزار شد

وی با بیان اینکه  دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند ، اظهار داشت : امروز بیشتر از گذشته نیازمند تلاش جهادی هستیم چرا که مردم مشکلات را از چشم دولت ها میبینند و ما باید بار خدمت رسانی به مردم را به دوش بکشیم تا بعضی کاستی ها باعث بدبینی مردم به نظام نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها