خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان:
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) زندگی ساده و بی رنگ و لعابی داشت گفت: همه ما باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم
کد خبر: ۹۱۰۳۵۲۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام ابراهیمی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استات سمنان در جمع مدیران و کارکنان بسیج اقشار سمنان اظهار کرد: حضرت زهرا (س) شخصیت بسیار برجسته‌ای داشت به طوری که شخصیت ایشان هنوز هم در عالم زبانزد است.
وی با اشاره بر اینکه انسان دارای قوه‌ی عقل و اختیار است، گفت: انتخاب دو نوع است و شامل انتخاب دنیوی و انتخاب اخروی می‌شود؛ طبق آیه‌ی قرآن کسانی از همه زیانکارتر هستند که سعی و تلاش آن‌ها فقط محدود به دنیا است.
وی خاطرنشان کرد: بلند مرتبه بودن انسان در تواضع او است؛ نماز شب خیلی مرتبه انسان رو بالا می‌برد
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: انسان بناید چشمش به مال کسی باشد؛ همچنین علم و دانش در سختی به وجود می‌آید و در راحتی کسی عالم نمی‌شود.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان خاطرنشان کرد: لقمه حلال هم باعث اجابت دعا می‌شود؛ بنابراین مواظب باشیم مسیر را اشتباه انتخاب نکنیم.
وی با اشاره بر اینکه حضرت زهرا الگوی بسیار مناسبی هستند بیان کرد: خانه حضرت زهرا (س) بسیار ساده بود و زندگی ساده‌ای داشت؛ همه عالم از خیر حضرت زهرا بهره می‌برند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها