خبرهای داغ:
فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود از پایگاه های شهید رجایی و نینوا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست صمیمی فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئولین بازرسی،صالحین و مهندسی سپاه ناحیه شاهرود و فرمانده، جانشین و مسئولین بازرسی و فرهنگی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) با فرماندهی و شورای پایگاه های بسیج شهید رجایی و نینوا برگزار شد.
در این دیدارها فرماندهان پایگاه ها گزارشی از فعالیت های پایگاه ارائه نمودند و در ادامه سرهنگ پاسدار جواد عبیری در سخنانی با تقدیر از فعالیت های انجام شده بر اثرگذاری برنامه ها تاکید و اجرای هدفمند برنامه های دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را خواستار شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی نیز در این بازدیدها با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری ارزش زیادی برای بسیجیان قائل هستند گفت: شما بسیجیان باید خود و خدمتی که به جامعه ارائه می دهید را بدانید چرا که با ارزش ترین افراد جامعه و بدنه فعال کشور هسنید.
در سرکشی از پایگاه نینوا از فرمانده این پایگاه با اهدا هدیه از طرف فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها