مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی از راهبردها و اهداف راهبردی دشمن در شریط کنونی را بی اعتماد سازی مردم نسبت به انقلاب و مایوس سازی آن ها از انقلاب با ناکارآمد نشان دادن آن علیرغم همه پیشرفت ها و زیرساخت های فراوان، هنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۳۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: در جواب افرادی که شبهه افکنی کرده و می گویند «هر حکومتی غیر از انقلاب هم بود با توجه به پیشرفت های جهانی اکنون در مسیر پیشرفت قرار گرفته بود» باید گفت بر طبق آمار رسمی جهانی سرعت پیشرفت کشور ما چندین برابر متوسط سرعت پیشرفت دیگر کشورهای جهان است و این از برکت انقلاب است.

   وی اضافه کرد: انقلاب دستاوردهایی داشته است که فقط مختص جمهوری اسلامی است و هیچ حکومتی نمی توانست آن را محقق سازد از جمله کسب استقلال سیاسی و اقتصادی و خارج شدن از سلطه خارجیان، تشکیل نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه و شکوفایی ظرفیت ها و ذخایر بی نظیر مکتب تشیع و خروج آن از قرن ها انزوا.

   حجت الاسلام کاملی فر، راهپیمایی دهها میلیونی اربعین حسینی، تشکیل گروه ها و تشکل های اسلامی در جهان و ایجاد ارتش های مشابه بسیج در کشورهای اسلامی را از جمله ظرفیت ها و ذخایر مذهب تشیع دانست و گفت: 40 سال تجربه حکومت توسط ولایت فقیه نشان داد که وجود ولایت فقیه نه تنها استبداد و دیکتاتوری نیست بلکه فقط ولایت فقیه می تواند جلوی استبداد و دیکتاتوری را گرفته و رای مردم را در کشور جاری سازد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا سومین استدلال را مقایسه و بررسی دستاوردها با مدنظر داشتن اهداف، امکانات و موانع خواند و اظهارداشت: مسیر انقلاب، یک مسیر پرمشکل، پرخطر و پرچالش با انواع موانع و کمبود امکانات و ظرفیت های مادی بوده است ولی با وجود این، دستاوردهای عظیمی داشته است که بایستی مورد تبیین قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها