خبرهای داغ:
با عنوان هفت در چهل؛

پوستر تولیدات دیجیتال قرارگاه فضای مجازی آذربایجان شرقی رونمایی شد

یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌های جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با عنوان «هفت در چهل» هفت رویداد تولید دیجیتال در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، با حضور سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان رسانه و فضای مجازی آذربایجان شرقی از پوستر آن رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۳۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این سری رویدادها که قرارگاه فضای مجازی بسیج در استان برنامه‌ریزی کرده است در هفت قالب هنرهای دیجیتال و مرتبط با فضای مجازی یعنی بازی (گیم)، پوستر، اینفو،کلیپ،کاریکاتور، موشن و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
محورهای موضوعی این رویداد شامل؛ «فرهنگ و انقلاب اسلامی؛ راه رفته و نرفته، انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و دستاوردها، انقلاب اسلامی و سرعت‌گیرها، انقلاب اسلامی و عدالت؛ نه به آن بدی، نه به این خوبی» است.
برنامه زمان‌بندی کارگاه‌های آموزشی، همفکری و ایده پردازی این مجموعه رویدادها از پنجم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و ۹ اسفندماه به‌عنوان تاریخ آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ آثار تولیدی و شرکت‌کنندگان برگزیده هر بخش اعلام‌شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cbaz.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار