خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر با خبرنگاران هندیجان

در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همین منظور جلسه هماهنگی و برنامه ریزی خبرنگاران برای پوشش خبری خاطرات دوران انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهلمین سال از انقلاب در ایام الله دهه فجر همراه با رهنمودهاوپیشنهادات امام جمعه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۶۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان هندیجان به مناسبت ایام الله دهه فجر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه تاکید بر آن شد که از خاطرات و رویدادهای مهم در دوران انقلاب اسلامی در شهرستان هندیجان فیلمبرداری و عکاسی و در قالب گزارش خبری پوشش رسانه ایی شود.

اصحاب رسانه و خبرنگاران در یک تیم واحد قبل از ۱۲ بهمن کارهای گزارشی و خبری همراه با فیلم برداری را تکمیل و برای پخش در صدا و سیما و درج در سایت های خبری مربوطه هر خبرنگار فرستاده شود.

و به تاکید امام جمعه هندیجان از پدران شهید،مردم عادی و افرادی که در دوران مبارزاتی انقلاب اسلامی خاطره یا نقش تاثیرگذاری داشته اند در پیروزی انقلاب اسلامی بصورت مستند ضبط ودر رسانه ملی پخش و در تاریخ انقلاب ثبت و جزعی از رویدادهای ماندگار شهرستان هندیجان قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها