خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان: سرهنگ حسین خنافره فرمانده سپاه ناحیه شادگان از برگزاری رزمایش تمرینات تاکتیکی بیت المقدس در ۴ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۶۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

سرهنگ خنافره گفتند: طبق ابلاغ استانی به سپاه ناحیه شادگان رزمایش تاکتیکی ،امنیتی اقتدار بسیجیان بیت المقدس شهید رفعه با شناسایی موقعیت در سطح شهرستان و با حضور گردان شهید رفعه با تحت پوشش داشتن ۴ حوزه محلات و داشتن تجهیزات جهت پیشبرد دستاوردهای انقلاب و اهداف امام راحل و شهدا و با حفظ امنیت و آمادگی مقابله با دشمنان کشور در حال اجرا می باشد .

فرمانده ناحیه در ادامه بیان کردند: این رزمایش با حضور یک گردان و تعداد ۳۰۰ نیروی بسیجی جهت آمادگی متناسب با تهدیدات خارجی وداخلی و همچنین برنامه های امداد و نجات برای مقابله با بلایایی طبیعی به کارگیری می شود .
که در روز نخست رزمایش برنامه عملیات استقرار نیروها، کلاس‌های جنگ نرم، دفاع شخصی، آشنایی با تجهیزات، ایست و بازرسی، آموزش تئوری و عملی مبارزه با اغتشاشات در روز انجام می شود.

ایشان تاکید داشتند: با برگزاری رزمایش های بیت المقدس نشان می دهیم که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد هیچ کشوری کوچکترین تحریکی علیه نظام اسلامی ایران و این کشور انجام دهد چرا که آمادگی نظامی و دفاعی ایران در تمام نقاط کشور صدرصد است.

در پایان اظهار داشتند: با تشکر از ادارات و ارگانها امید است در تمامی برنامه های سپاه ناحیه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها