استاندار اردبیل گفت: طرح خلخال ۱۴۰۰ که منجر به احیای مناسب این شهرستان در بخش‌های مختلف صنایع، گردشگری و کشاورزی خواهد شد پیاده سازی شده است و بدین‌گونه مسیر پیشرفت استان را از شمال تا جنوب استان اردبیل ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۱۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

مسیر پیشرفت استان اردبیل را از شمال تا جنوب استان ادامه خواهیم داد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: طرح خلخال ۱۴۰۰ که منجر به احیای مناسب این شهرستان در بخش‌های مختلف صنایع، گردشگری و کشاورزی خواهد شد پیاده سازی شده است و بدین‌گونه مسیر پیشرفت استان را از شمال تا جنوب استان اردبیل ادامه خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، مشکلات اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است که کاهش آن نیز وابسته به عزم جدی مسؤولان برای حل این مشکلات است و البته با توجه به شرایط نمی‌توان مردم را به طور کامل راضی کرد ولی اگر مردم تلاش مسؤولان برای حل مشکلاتشان را مشاهده کنند از عملکرد آنها راضی خواهند شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در وضعیت کنونی باید فعالیت‌های اقتصادی و سایر اقدامات با شتاب بیشتری انجام گیرد و در این بین مدیری جایگاه برتر و ارزشمند خواهد داشت که بیشترین و بهترین عملکرد را برای حل مشکلات مردم داشته باشد و در حال حاضر باید تلاش شود تا فضایی حاکم کنیم که بتوان رضایتمندی مناسب مردم را فراهم کرد.

وی ادامه داد: شبکه‌های مجازی و رسانه‌های معاند انقلاب اسلامی همواره سعی در تضعیف باور‌های مردم داشته‌اند و به دنبال تفرقه افکنی و جدایی بین مردم و انقلاب هستند که البته در طول چهل سال گذشته مردم فهیم ایران نشان دادند که همواره در کنار انقلاب شکوهمند اسلامی قرار دارند و ما نیز باید نسبت به این امر هوشیار بوده و با فعالیت و تلاش بیش از پیش نقشه‌های دشمنان را از بین ببریم.

استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد بانک‌ها در استان اردبیل در خصوص حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال در استان خوب بوده ولی رضایت‌بخش نیست و نیاز است که برای رفع معضل بیکاری و توسعه اقتصادی استان تلاش خود را بیش از پیش کنیم.

بهنام‌جو گفت:در سال جاری ۱۲۹ واحد تولیدی در حوزه‌های مختلف کشاورزی اعم از صنایع تبدیلی، دام و طیور و... که چندین سال فعالیت آنها به حالت راکد درآمده بود به چرخه تولید بازگشتند که این موضوع باعث ایجاد اشتغال مناسب در استان شده است.

ارسال نظرات