امام جمعه رودان:

حق مردم ما نیست که خودروهای بی کیفیت هر روز گران شوند/نمایندگان مجلس باید از حقوق مردم دفاع کنند

امام جمعه رودان، گفت: آیا حق مردم ما این است که خودروهای بی کیفیت هر روز گران شود، نمایندگان مجلس که مدافع حقوق مردم هستند باید کاری در حق این مردم بکنند، این نجابت مردم را می رساند اگر چیزی نمی گویند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان، در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با مسئولان و محققان کشور اظهار کرد: برای اینکه استعمار بر ملت ایران سلطه پیدا نکند باید در علم و صنعت هسته ای و دیگر علوم قوی باشیم و عیب نیست برای پیشرفت علمی خودمان از توانایی های غربی ها استفاده کنیم و در مقطعی شاگری آنها کنیم اما همیشه شاگرد بودن عیب است.

امام جمعه رودان، افزود: به سفارش اسلام مسلمانان باید به تمام علوم دنیا از قبیل ریاضی، شیمی، فیزیک و غیره دست پیدا کنند و آن را توسعه دهند اما نباید هیچگاه به برنامه ها ی غربی ها اعتماد کرد.

دُری، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل سال ادامه داد: دستاوردهای زیادی انقلاب اسلامی ایران در این مدت چهل سال بدست آورده است باید ببینیم قبلا چه بودیم الآن چه شدیم و برای نمونه بصورت کلی اگر بگوییم ما در استقلال و تمامیت ارضی کشور یک وجب از خاکمان را ندایم اما در عین حال تا مدینه فاضله فاصله داریم.

وی، اضافه کرد: پادشاهان قبل از انقلاب اسلامی، به راحتی کشور بحرین را  که جزیی از مملکت ما بود را دودستی تقدیم استعمارگران کردند و اگر این اتقاق نمی افتد الآن کل خلیج فارس در اختیار ما بود.

خطیب نماز جمعه رودان، با بیان اینکه استکبار دیگر نسبت به دشمنی با ایران اسلامی درمانده شدند، تصریح کرد: چهل سال هر حربه و توطئه ای خواستند علیه مملکت ما بکار بردند و ناتوان ماندند و در مقابل ایران اسلامی هر روز پیشرفت کرد.

امام جمعه رودان، در ادامه گفت: در عین حال که از کشور خودمان دفاع می کنیم از کشورهای دیگر همچون عراق، سوریه، لبنان، فلسطین دفاع می کنیم و اجازه تعرض بیگانگان را نخواهیم داد.

دُری، با اشاره به رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی در جهان اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی دیگر ملت ها هم بیدار شدند و کشورهایی که حتی به مخیله شان هم نمی گنجنید که بتوانند در مقابل زورگویی های آمریکا بایستند از مقاومت و پیشرفت های ایران اسلامی یاد گرفتند.

وی، افزود: کشور ما قریب به ده سال در جنگ بود و کل هزینه های ما صرف جنگ و سازندگی بعد از آن در کشور شد اما با تمام این همه سختی ها و مشکلات مملکت ما توانست پیشرفت های فراوانی را در همه زمینه ها داشته باشد.

امام جمعه رودان، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گران شدن خودرو در کشور تصریح کرد: آیا حق مردم ما این است که خودروهای بی کیفیت هر روز گران شود، نمایندگان مجلس که مدافع حقوق مردم هستند باید کاری در حق این مردم بکنند، این نجابت مردم را می رساند اگر چیزی نمی گویند.

حجت الاسلام دُری، با اشاره به حل نشدن مشکل گاز مردم رودان خاطرنشان کرد: با این وجود که ما ۳هفته پیش این موضوع را مطرح کردیم و برای رفع مشکل پی گیری لازم انجام شد اما هنوز مشکل کمبود کپسول گاز در شهرستان حل نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار