ذات انقلاب مبارزه و استکبار ستیزی است

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به جاری شدن تفکر انقلاب اسلامی در خاورمیانه، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از تفکر انقلاب اسلامی ایران ترس و واهمه دارند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۳۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با بیان اینکه ذات انقلاب مبارزه با استکبار است ،اظهار داشت:پیدایش انقلاب اسلامی مبارزه با مستکبیرین بوده است.

حجت الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به اینکه با اتکاء و پیروی از دستورات قرآن می توان در همه عرصه ها به پیروزی دست یافت ،عنوان کرد:برای مبارزه با استکبار یک الگو نیاز است ،که دین اسلام، الگو را تکمیل کرده است.

وی با بیان اینکه نظام غربی دین را در کلیساها محصور کرده و نظام شرقی دین را افیون خطاب کرده است ،اظهار داشت:حضرت امام خمینی (ره) برای مبارزه با تحریف و محصور بودن دین به پاخواسته و با کمک و همدلی ملت ایران انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه انقلاب به برکت قرآن، رهبری و حضور مردم به پیروزی رسیده است، تصریح کرد: آسیب شناسی جریان انقلاب مبین این است که هر زمان دشمن به رهبری و ولایت فقیه جسارت کرد، مردم باید برخورد قاطعانه با آنان داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با تاکید بر اینکه در 70 آیه از قرآن به استکبارستیزی اشاره شده است،خاطر نشان کرد :یکی از اساسی ترین حرکتهای انقلاب، استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید براینکه یکی از روش های مبارزه با استکبار توسط قرآن در دین مشخص شده است، عنوان کرد: دین الگوی مناسبی برای مقابله با استکبار است.

وی مقابله فکری و ایدئولوژی،معرفی الگو به صحنه انقلاب،پیروی از ولی زمان را از راه های مقابله با استکبار عنوان کرد و افزود :مردم اگر در صحنه همراهی نداشته باشند این مقابله به سرانجام نخواهد رسید .

این مقام مسئول  نقطه قوت نظام اسلامی ایران را استقلال و عدم وابستگی به کشورهای دیگر دانست و ادامه داد :انقلاب اسلامی وابسته به مردم است و مردم باید هوشیار و همیشه در صحنه و پشتیبان رهبری باشند .

بیگدلی با اعلام اینکه غرب آسیا، قلب دنیاست، ابراز داشت: در غرب آسیا که قلب دنیا نام گرفته است از لحاظ انرژی ،جمعیت، طراز هوشی و تمدن در دنیا نسبت به بقیه کشور ها برتری دارد .

وی افزود:در عصر امروز در غرب آسیا، بدون حضور ایران هیچ حرکتی به نتیجه نمی رسد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) به  کشور های غرب آسیا از جمله عراق،بحرین،سوریه و یمن که همه در محور مقاومت در حرکت هستند اشاره نمود و عنوان کرد: عراق بالاترین تراز تجاری را در دنیا با نظام جمهوری اسلامی ایران را داراست.

 

وی با بیان اینکه انقلاب را جوانان به پیروزی رساندند ،تصریح کرد :جوانان در امر سازندگی،عمران و آبادانی و مطالبه گری تلاش های بسیاری نموده اند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه مدیران باید کار را به دست جوانان بسپارند ،گفت:جوانان آینده سازان جامعه هستند و مطالبه گری جوانان از مسئولان باید ترویج یابد .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند به جوانان و بلند پروازی های آنها باید اعتماد نمود عنوان کرد:جوانان با شور و نشاط باید همیشه در صحنه حضور یابند و برای دست یابی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی در تلاش باشند.

بیگدلی با اشاره به آرمانهای انقلاب که برچیدن ظلم و استکبار از صحنه روزگاراست ،خاطرنشان کرد: آرمان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران ،تمدن اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب می تواند معنوی نیز باشد ،اظهارداشت:پس از انقلاب با شکل گیری برخی از قومیت ها انقلاب باتوانمندی به مسیرخود ادامه داد و اجازه تجزیه نظام را نداد و از ثمرات آن همه بهرمند شدند که مقاومت و  پیروزی جنگ تحمیلی از نشانه های قدرت و ایستادگی جمهوری اسلامی است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه درهشت سال جنگ تحمیلی نزدیک به 70 کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند تصریح کرد :جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مستکبر مقابله کرد؛ به نحوی که یک وجب از خاک نظام در دست مستکبرین نیفتاده است.

بیگدلی تهاجم فرهنگی را یکی ازهجمه های مهم دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد: تحریم ها از اوایل انقلاب تا کنون ادامه داشته است و با وجود مشکلات و تحریم ها، به انرژی هسته ای،صادرات برق، ساخت و ساز دست یافته ایم و در مسیر خود پیشرفت کرده ایم.

وی تنها راه حل برای بیرون رفت از مشکلات اقتصادی را خود باوری و کار خالصانه برای خدا عنوان نمود  و خاطر نشان کرد: مردم و مسئولین باید با حفظ وحدت، با رهبری همراه شوند و با توطئه های دشمنان نظام مقابله کنند.

حسن بیگدلی با اعلام اینکه بسیج در عرصه های مختلف مثمر ثمر بوده است تصریح کرد :  40 سالگی انقلاب علیرغم تلاش های دشمنان فرا رسیده است و کسانیکه ذهن باطل نسبت به سپاه و بسیج دارند، باعملکرد آن متوجه می شوند که سپاه از حیثیت و آبرو و جان از انقلاب و آرمان های آن حفاظت کرده است.

وی تصریح کرد:رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران موجب دلگرمی مردم است و حامی بزرگی برای آحاد ملت می باشد و قوای سه گانه را به هم نزدیک کرده و اجازه تنش را در نظام اسلامی را نمی دهد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رهبری شناخت کافی از جهان پیرامون دارد،تصریح کرد:تفکرات دنیای امروز و شناخت افکار پلید معاندین و راهکارهای مقابله از وظایف و نقش رهبری در جامعه اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه مردم همواره پای انقلاب ایستاده اند و حامی انقلاب هستند خاطر نشان کرد:باید مسئولین درکنار مردم باشند و با تلاش بی وقفه و همت بلند، چاره ای برای حل مشکلات آنان کنند.

ارسال نظرات