به نظر می‌رسد فیس‌بوک به‌تازگی در نظر دارد به کاربرانش امکانی بدهد که بتوانند فعالیت‌های آزادانه‌تری را در این شبکه اجتماعی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۴۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، فیس‌بوک که یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد تصمیم گرفته است که به کاربرانش آزادی عمل و اندیشه بیش‌تری اعطا کند که آنها بتوانند آزادانه‌تر به بیان گفته‌ها و عقاید خود در این پلت‌فرم بپردازند و بدین ترتیب بخشی از نام و آوازه از دست رفته خود را به دست آورده و احیا کند.

فیس‌بوک در چند ماه اخیر به شدت با مشکلات و چالش‌های امنیتی متعددی مواجه بوده است که نام و آوازه آن را به شدت تخریب کرده و زیر سوال برده است.

بر اساس گزارش وب سایت تک کرانچ، قابلیت و گزینه جدیدی به پلت‌فرم فیس‌بوک اضافه خواهد شد که بوسیله آن کاربران قادر خواهند بود با انواع عقاید فرهنگی و اجتماعی که به آن احساس تعلق بیش‌تری می‌کنند، گروه‌های جدیدی ساخته و ایجاد کنند و در آن به طرح آزادانه سخنان، عقاید و برگزاری رویدادهای مختلف مربوطه بپردازند.

این طور که به نظر می‌رسد فیس‌بوک قصد دارد پلت‌فرم خود را بیش‌تر از پیش به سمت و سوی تعامل و ارتباطات میان کاربرانش سوق دهد و به آزادی عمل و اندیشه بیشتری دهد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این غول تکنولوژی قصد دارد با این کار بخشی از رسوایی‌های امنیتی و اطلاعاتی خود را در طول یک سال گذشته جبران کرده و رضایت و نظر خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

البته هنوز این شرکت بزرگ در این باره بیانیه‌ای صادر نکرده و این گزارش‌ها را به تایید رسمی و نهایی نرسانده است ولی بسیاری از کارشناسان به نقل از منابع آگاه بر این باورند که فیس‌بوک باید برای جبران رسوایی‌های اطلاعاتی و امنیتی خود در طول یک سال گذشته، اقدامات متعددی را انجام خواهد داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات