خبرهای داغ:
جمعی از اقشار مختلف مردم با تجمع در مصلای قدس نسبت به تلاش عده‌ای در خصوص تصویب خودتحریمی و همچنین افزایش فشار‌های معیشتی مردم اعتراض کردند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
تجمع مردم قم در اعتراض به تلاش‌ها برای تصویب خودتحریمی و تشدید مشکلات معیشتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از اقشار مختلف مردم قم بعد از ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع در مصلای قدس نسبت به تلاش‌های صورت گرفته برای پیوستن ایران به کنوانسیون‌های بین المللی واکنش نشان دادند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مختلف از مسؤولان مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند در این خصوص تصمیم قاطع را اتخاذ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به تبیین ابعاد مختلف FATF و CFT پرداخت.

شرکت کنندگان در این تجمع در پایان بیانیه‌ای به این شرح صادر کردند: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، ما مردم شهید پرور و حوزه علمیه‌ی قم با تأسی به حضرت زهرا (س) در تجمع پرشور خودضمن حمایت از اوامر رهبری عزیز و مقتدر جمهوری اسلامی و تذکرات سایر مراجع بصیر و انقلابی، در اعتراض به اصرار و تصویب دولت و مجلس شورای اسلامی بر لوایح استعماری اعلام می‌داریم:

۱-از بصیرت، شجاعت و روحیه انقلابی مراجع معظم تقلید و دغدغه مندی ایشان نسبت به مصالح نظام و معیشت مردم تقدیر نموده و حمایت می‌کنیم.

۲-مردم شهید پرور قم و حوزه‌های علمیه انقلابی دغدغه خود را پیگیری معیشت و دیانت مردم دانسته و به رئیس جمهور، دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم توجه به معیشت مردم و سوء استفاده بدخواهان از وضعیت اقتصادی فعلی هشدار میدهیم.

۳-با دعوت همگان به عبرت گیری از عهد شکنی دشمن در عمل به برجام نافرجام، نامه هشت نفر از اعضای هیئت دولت خطاب به مقام معظم رهبری مد ظله العالی را عملیات فشار و خلاف قانون دانسته و قویا محکوم می‌کنیم.

۴- ما معتقدیم به برکت عمل به آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ» هیچ سایه جنگی کشور و ملت قهرمان ایران را تهدید نمی‌کند و ادعای کسانی را که می‌گویند پذیرش برجام باعث دور کردن سایه جنگ شده؛ فریب افکار عمومی و دروغ محض می‌دانیم.

۵- قرارداد‌های استعماری پالرمو و سی اف تی را با توجه به نظر شورای نگهبان، نامه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و مخالفت کمیسیون‌های تخصصی مجمع؛ خلاف شرع، خلاف قانون اساسی، سند بردگی ملت و ننگی ابدی دانسته و از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضاء محترم آن میخواهیم نگذارند ننگ تصویب آن‌ها به نام ایشان در تاریخ ثبت شود.

۶- از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام میخواهیم رای گیری در مورد این کنوانسیون‌های استعماری، شفاف، علنی و مکتوب باشد تا مردم و تاریخ بهتر بتوانند در مورد خادمین و خائنین به ملت، قضاوت نمایند.

۷-اظهارات اخیر رئیس جمهور را عملیات روانی برای ردگم کردن و انحراف افکار عمومی از تورم، گرانی و بی برنامگی دولت در مواجه با مشکلات میدانیم لذا از دولت و مجلس می‌خواهیم به جای پرداختن به این حواشی، با اطاعت از فرامین، ولی امر مسلمین حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله تمام توان خود را جهت رفع مشکلات معیشتی مردم بسیج نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها