جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر، گفت: مسجد کانون تربیت و هدایت جوانان است.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۴۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دوره توانمند سازی ارکان مساجد با حضور ائمه جماعات، هیات امناء و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در شهرستان بندرخمیر برگزار شد، شجاعی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر در این جمع عنوان کرد: مسجد کانون هدایت، اصلاح و تربیت جوانان و نوجوانان است و اگر دستگاه‌های فرهنگی بتوانند جوانان و نوجوانان را به سوی مساجد جذب کنند بزرگ‌ترین کار فرهنگی را انجام داده‌اند.

وی، تصریح کرد: ما باید جوانان را افرادی بسیار متعهد و ارزشی تربیت کنیم که یکی از راه های این امر مساجد است و برنامه هایی که کانون ها در مساجد اجرا می کنند.

وی، با بیان اینکه انقلاب ما از مسجد شروع شد، اضافه کرد: مسجد به عنوان نهادی پویا و اثرگزار با محوریت دین ناب محمدی(ص) برای پاسخگویی به نیازهای اساسی مردم و جامعه اسلامی به دنیال تربیت نیروهای انقلابی برای نظام اسلامی بوده چون اساس امربه معروف و نهی ازمنکرکه پایه واجبات دیگر است نیز ازدرون مسجد شروع می گردد و ما باید با همکاری یکدیگر این سنگر را حفظ کنیم تا در قیامت مدیون نباشیم.

لازم به ذکراست که در این دوره ارکان مساجد در2سطح عمومی و تخصصی توسط اساتید مجرب آموزش های لازم را نسبت به امورات و وظایف جاری خود در مساجد فرا گرفته و پس از آزمون گواهی استانی برایشان صادر می گردد.

ارسال نظرات