فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، گفت:وحدت و انسجام در سایه زعامت ولایت فقیه می تواند کشور را از گزند آسیب های دشمنان مصون نگهدارد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۵۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، نشست بصیرتی با حضور بسیجیان گردان امام علی(علیه السلام) شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری در این نشست، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره)، همراهی و همگامی ملت بزرگ ایران اسلامی و به برکت خون هزاران شهید و تحمل سالها رنج اسارت در زندان های نظام ستمشاهی به دست آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، افزود: ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی را از آن خود می دانند و در صحنه های مختلف از آرمان های والای انقلاب و ارزش های اسلامی به خوبی دفاع کرده اند.

وی، توطئه های گوناگون دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: غائله های مختلف در شمال، جنوب، غرب و شرق کشور و  تهدید و ترور و جنگ تحمیلی و انواع فتنه های گوناگون از جمله تلاش های دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، که با هوشیاری مردم و مدافعان انقلاب اسلامی خنثی شده است.

انصاری ضمن اشاره به ناآرامی هایی که در بعضی از نقاط کشور ایجاد گردید عنوان کرد: این ها نقشه های دشمنانی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ریشه کن کردن این نظام اسلامی هستند. آنها از همه ترفندها برای نابودی انقلاب  اسلامی استفاده می کنند.

وی در پایان با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، افزود: پیشرفت هایی که در این چهل سال انقلاب در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و... در کشور ایجادگردیده، چندین برابر زمان حکومت پهلوی بوده است.

انصاری، خدمات بعد از انقلاب به آحاد مردم تا روستاهای دورافتاده را یادآوری کرد و گفت: هرچند نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بی شماری را علی رغم فشار های دشمنان داخلی و خارجی به مردم ارائه کرده، اما نیازمند تلاش بیشتر مسئولین برای ایجاد رفاه بهتر برای مردم هستیم و باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور و منابع خدادادی بیش از پیش شاهد شکوفایی اقتصادی و خدمت رسانی به ملت باشیم.

وی، پشتیبانی از ولایت فقیه و وحدت کلمه را رمز حفظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: وحدت و انسجام در سایه زعامت ولایت فقیه می تواند کشور را از گزند آسیب های دشمنان مصون نگهدارد.

ارسال نظرات