در نشست مشترک نمایندگان مدیریت آموزش و پرورش و شهرداری شاهرود؛ با اجرای طرح " همیار شهردار " در مدارس ابتدایی موافقت و از کارت آن رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۵۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کارت به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ طرح " همیار شهردار " از ابتدای دهه فجر در مدارس ابتدایی اجرا خواهد شد.
اعظم وزیری نماینده شهرداری شاهرود مجری این طرح در نشست مشترک در آموزش و پرورش، این طرح را برآمده از رویکرد فرهنگی و اهمیت مشارکت عمومی از دیدگاه مسئولین این دستگاه اجرایی عنوان کرده و افزود: ما مطئمن هستیم بهترین راه کاهش آسیب‌ها در مدیریت شهری، فرهنگ سازی و تعامل با شهروندان است و دوره تحصیلی ابتدایی و کودکان بیشترین نقش را در این فرهنگ سازی ایفا خواهند کرد.
وی گفت: نگاه مسئولین شهرداری به کودکان، نگاهی سطحی نیست و ما آن‌ها را افرادی تأثیر گذار بر خانواده و اجتماع خود می‌دانیم.
امیر عرب اسماعیلی دیگر نماینده شهرداری شاهرود در این جلسه با اشاره به حضور فرزندان تمامی اقشار جامعه در مدرسه گفت:: آن‌ها بهترین پیام آورانی هستند که می‌توانند خانواده‌ها را با اهداف این طرح آشنا کنند؛ وی افزود در این طرح دانش آموزان پس از دریافت آموزش‌های لازم در مدرسه، نقش خود را به عنوان ناظر ایفا خواهند کرد و نکات لازم را در مورد پاکیزگی شهر (مدیریت زباله و پسماند)، فضای سبز، سد معبر و ... یادآوری می‌کنند.
علی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی شاهرود در این نشست با اعلام اینکه در گام اول با اجرای این طرح به صورت محدود (پایلوت) موافقت خواهیم کرد گفت: هر طرحی که در مدارس اجرا می‌شود پس از ارزیابی همه جانبه آن، به صورت مستمر نیز پایش خواهد شد تا اشکالات احتمالی آن برطرف شود.
در این جلسه نمایندگان مدیران مدارس ابتدایی نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها