خبرهای داغ:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

آمریکا و ایادی آن از اسلام سیلی خوردند/ امیدآفرینی و تبیین دستاوردها تکلیفی انقلابی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: آمریکا و ایادی آن از اسلام سیلی خوردند و به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و وظیفه دینی ما حفظ اسلام است و دوم نفوذ انقلابی که محدود به جغرافیای ایران نیست و نظام سلطه امروز با انقلاب درافتادند نه باشخص .
کد خبر: ۹۱۰۳۸۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و صبح امروز در همایش استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع ایثار بیرجند اظهار داشت: دولت های غربی قائل به نظام تک قطبی در دنیا هستند و تصدی بر این جایگاه را  در گرو تسلط بر غرب آسیا می دانند و خودشان اعلام کردند که هفت تلریون دلار در منطقه هزینه کردیم هیچ دستاوردی برایمان نداشته و علت، نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است.  

وی عنوان داشت: اگر می بینید  استکبار جهانی با تمام توان به مقابله با انقلاب اسلامی آمده اند نه در جنگ نظامی بلکه در جنگی پیچیده که به دنبال کاهش امید مردم به آینده و تنزل اعتماد مردم به نظام و حتی تجهیز مردم برای قرار گرفتن در برابر نظام که راه به جایی نبردند.

لطفی اضافه کرد: امروز آمریکاییان می گویند چاره ای نداریم یا چشم پوشی از قدرت اول دنیا بودن یا شکستن مقاومت مردم ایران و این وضع موجود کشور را از این منظر باید معنا کنیم.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر کشور ایران موفق بود یادآور شد: همانطور که مردم ایران در همه مقاطع با حضور در صحنه طومار توطئه ها و فتنه ها را در هم پیچیدند؛ فتنه 88 که با اقدامات امنیتی قابل کنترل نبود با خلق حماسه یوم الله 9دی با بصیرت و انسجام حضور مردم، دشمنان نظام ناکام ماندند.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مهمترین مولفه قدرت پشتوانه مردمی نظام اسلامی است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مردمی است و آنجایی که دین، عزت و شرافت مردم به خطر افتاده بود کودتای نظامی نبوده است.

 وی با تأکید بر اینکه امکان ساقط کردن نظام متکی بر مردم نیست افزود: بزرگداشت 40 سالگی انقلاب و ایام الله ها با نقش آفرینی مردم باشد و بزرگداشت ایام با تبیین دستاوردها که مسئولین باید انجام وظیفه کنن و بخش جشنها و آیین ها با حضور و مشارکت مردم است.

امید آفرینی و تبیین دستاوردها ماموریت ما

لطفی ادامه داد: ستادها در سطح استانها شکل گرفته و نماینده ولی فقیه در استان راس شورا و بقیه ارکان استان و شهرستانها وظیفه دارند چون جایگاه ائمه جمعه برای مردمی کردن اقدامات و فعالیت ها مناسب است.

وی اظهار داشت: نظام سلطه چندین کار بر علیه انقلاب انجام می دهند که ما باید خلاف آنها عمل کنیم. آنها به دنبال کاهش امید هستند و ما به دنبال امیدآفرینی و آنها دنبال  تطهیر نظام طاغوتی هستند و ما به نسل جدید که آن زمان را ندیدند باید ایام ذلت و خفقان و دیکتاتوری را تبیین هوشمندانه داشته باشیم و افتخارات چند ساله گذشته را به شیوه جذاب و هنری نمایش دهیم.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تمامی اعداد و ارقام نشان دهنده واقعیت است که به هیچ عنوان وضعیت کنونی ایران علارغم همه سختی ها، گرانی ها و تنگناهای سخت معیشت با هیچ مقطعی قابل مقایسه نیست و در مسیر پیشرفت و ترقی در حال حرکت هستیم.

فراوانی نعمت های امروز قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست

لطفی بیان داشت: فراوانی نعمت های امروز قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست و این ثمرات بعد از 40 سال فشار، تهدید و تحریم بر علیه نظام اسلامی است و برای اولین بار جنگ هشت ساله ای بر ملت ما تحمیل شد که کمترین امتیازی به دشمن ندادیم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم و خانواده ها با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند یادآور شد: در سالهای ابتدایی دهه 60 با این مشکلات سخت تر مواجه بودیم و بدانیم آینده روشن است و میتوان با صبر و متانت و حفظ روحیه انقلابی از این پیچ تاریخی هم عبور عزتمندانه ای داشت.

آمریکا و ایادی آن از اسلام سیلی خوردند

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و ایادی آن از اسلام سیلی خوردند و به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و وظیفه دینی ما حفظ اسلام است و دوم نفوذ انقلابی که محدود به جغرافیای ایران نیست و نظام سلطه امروز با انقلاب درافتادند نه باشخص .

وی اظهار داشت: برخی مدیران انگیزه ای برای تبیین دستاوردها ندارند؛ حیف است. مدیری که در بستر این انقلاب به جایگاهی رسیده خدمات نظام را بیان نمی کند در حالیکه وظیفه دینی، انقلابی و ادری او است.

لطفی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: اساس انقلاب با منویات دین اسلام است و حفظ حرمت ایام عزا وظیفه ما است. از واقعیای غافل نشویم که اگر دشمن به دنبال براندازی نظام است چون امام راحل حفظ اسلام را فریضه واجب دانستند و حفظ جمهوری اسلامی از اعظم فرایض دانستند و عده ای در مصداق این کلام امام دچار تردید می شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها