خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ، مدیران و اعضاء شورا بسیج ادارات استان گلستان ؛

همایش عاشقان ولایت در مشهد مقدس برگزار شد

همایش عاشقان ولایت با حضور مدیران کل و فرماندهان و اعضاء شورای پایگاه های بسیج ادارات کل در جوار مرقد منور و ملکوتی حضرت امام رضا ( ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۸۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

برگزاری همایش عاشقان ولایت در مشهد مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در این همایش آیت الله حاجتی امام جمعه موقت اهواز در سخنانی ضمن ابراز احساسات از حضور فرماندهان بسیجی ادارات کل استان گلستان در جوارحضرت ثامن الجج علی ابن موسی الرضا ( ع) گفت: مشرف شدن به محضر این امام بزرگوار سعادتی بی نظیر است که نصیب شما عزیزان بسیجی شده است.

آیت اله حاجتی در ادامه افزود: مبدآ این انقلاب انوار نورانی پیامبر (ص) و آل محمد ( ص) است و تحولاتی که امروز در بیداری اسلامی رخ داده نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران می باشد.

در ادامه همایش سرگرد پاسدار عباسعلی مزنگی فرمانده بسیج ادارات کل استان گلستان در سخنانی هدف از برگزاری این اردوی فرهنگی را بالا بردن سطح بینش سیاسی و بصیرت افزایی و حفظ انسجام بسیجیان ذکر کرد و گفت: بسیج ادارات کل استان گلستان همه ساله با برگزاری چنین اردوهایی علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) اقدام به برگزاری کلاس های اخلاقی ، بصیرتی و سیاسی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها