استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

حفظ رویکرد مردمی بودن برنامه‌های دهه مبارک فجر

استاندار خراسان رضوی بر حفظ رویکرد مردمی بودن برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: امروز مهمترین مخاطب اصلی ما، جوانان هستند که باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برایشان تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۵۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ ۱۷۳ شهید پیروزی انقلاب اسلامی استان، با تاکید بر حفظ رویکرد مردمی بودن برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: امروز مهمترین مخاطب اصلی ما، جوانان هستند که باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برایشان تبیین شود.

وی افزود: تشریح دستاورد‌ها باید واقعی و به درستی و به دور از زیاده روی و پرهیز از کم گویی انجام شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در بیان دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب باید به این نکته توجه داشته باشیم که در دهه نخست درگیر استقرار نظام اسلامی و دفاع مقدس بوده ایم، اظهار کرد: در ۱۰ سال بعد آن نیز در پی بازسازی‌های پس از جنگ بوده ایم.

وی افزود: در واقع دستاورد‌های انقلاب اسلامی که در حوزه‌های مختلف چشمگیر و قابل توجه بوده است با این شرایط محقق شده است.

وی با بیان اینکه کاستی‌ها را نیز باید صادقانه به مردم بگوییم، خاطر نشان کرد: سانسور نتیجه معکوس می‌دهد و باید با بیان واقعیت‌ها مردم را از شرایط کشور آگاه کنیم.

استاندار خراسان رضوی، دستاورد‌های حوزه امنیتی جمهوری اسلامی را قابل تامل دانست و افزود: عمق امنیتی ما فراتر از مرز‌های جغرافیایی کشور رفته و به عنوان تاثیر گذارترین کشور در منطقه ایفای نقش می‌کنیم که این مهم باعث تقویت همبستگی و چسبندگی کشور‌های اسلامی شده است.

وی تاکید کرد: ما میراث دار فداکاری‌های نسلی هستیم که در اوج محرومیت از کشور دفاع کردند، حق نداریم با قلم، قدم و رفتارمان به امید مردم بویژه جوانان لطمه وارد کنیم، زیرا خیانت به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و شهدای والا مقام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دافعه ندارد و همه مردم در چتر جاذبه انقلاب اسلامی قرار دارند، گفت:: باید فضای شادی را برای مردم ایجاد کنیم.

رزم حسینی کارآمدتر کردن نظام اداری کشور و تلاش برای تقویت حوزه‌های اقتصادی را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیش بینی بهره برداری از حدود یک هزار و ۸۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردم از اثرات مطلوب این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

در ابتدای این جلسه کارگروه‌های تخصصی فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری و رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان و سلامت و دفاعی و بسیج مردمی به تشریح برنامه‌های خود برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها