فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: این روز‌ها باید دستاورد‌های انقلاب در میان مردم تبیین شود تا مردم دستاورد‌ها را بیشتر و بهتر بشناسند
کد خبر: ۹۱۰۴۰۱۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: ۴۰ سالگی انقلاب فرصتی است تا دستاورد‌های انقلاب تبیین شود؛ دشمن همواره اصرار دارد تا بر دستاورد‌ها سر پوش بگذارد و مانع صدور اسلام شود.
وی در ادامه گفت: دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم است و در نهادیت ناکارآمدی نظام را می‌خواهد رقم بزند.
ذوالفقاری افزود: نخستین وظیفه آحاد مردم در مقابل نظام و انقلاب، شناخت دستاورد‌های انقلاب و سپس تبیین این دستاورد‌ها است.
وی افزود: استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) در صحیفه به آن اشاره می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر اضافه کرد: تشکیل حکومت اسلامی هدف همه انبیا و ائمه بوده است؛ حکومت پیامبر ۱۰ سال طول کشید و حضرت امیر المومنین نزدیک ۵ سال حکومت اسلامی تشکیل داد؛ انقلاب‌ها، حکومت‌ها و نهضت‌های بسیاری در طول تاریخ بوده اند و امروز در عصر غیبت این حکومت اسلامی ۴۰ ساله می‌شود.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد:بیشتر انقلاب‌ها در همان اوایل یا شکست خورده اند و یا به انحراف رفته اند، اما انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت بوده است؛ البته گاهی سرعت این انقلاب کم و زیاد شده است.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی بود، با انکه انقلاب‌های دیگر مسلحانه بودند، دولت‌ها گاهی در بعضی جا‌ها ضعف داشته اند؛ البته اگر قوا خوب عمل کنند کار آمدی نظام را نیز بالا می‌برند.
وی همچنین گفت: پیروزی‌های بسیاری در انقلاب اسلامی به دست آورده ایم که می‌توان به سرنگونی داعش و توطئه لبنان با گروگانگیری سعد حریری، ماجرای یمن و فتنه سال ۹۶ و حضور در اربعین اشاره کرد که سبب شد دشمن درصدد تصویر سازی غلط در اذهان باشد و می‌خواهد ذهن مردم را نسبت به دستاورد‌های انقلاب به انحراف بکشد.
ذوالفقاری گفت: موفقیت‌های پس از انقلاب برای ملت ایران نعمتی بزرگ است و باید قدردان آن بوده و آن‌ها را بهتر و بیشتر برای جامعه تبیین کنیم؛ چراکه پس از گذراندن فراز و نشیب‌های بسیار در حال حاضر مردم با بصیرت افزایی دشمن شناس شده اند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با اشاره به اینکه رشادت‌ها و مبارزات مردم در زمان پهلوی هرگز فراموش نمی‌شود افزود: این روز‌ها فرصتی است تا بتوانیم دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران راتبیین کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها