خبرهای داغ:
مسئول مهندس ناحیه سپاه هندیجان از پروژه احداث سالن ورزشی ۹دی با پیشرفت کار فیزیکی ۸۰درصدی درناحیه سپاه به همراه پیشرفت ۷۰درصدی ساخت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهروز حیاتی در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۲۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

پاسدار عیسی شنبدی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای سهولت در امر ورزش و ایجاد شور و نشاط در میان بسیجیان هندیجان به همین منظور قسمت مهندسی ناحیه کار ساخت سالن ورزشی ۹دی را در ناحیه آغاز نمود که با گذشت چندماه اکنون حدود ۸۰درصد پیشرفت کار حاصل شده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: یکی از نیاز های برای انسجام و ساماندهی بسیجیان شهرستان ساخت و ساز پایگاه های مقاومت بسیج است که به همین منظور پروژه احداث پایگاه مقاومت بسیج شهید بهروز حیاتی با پیشرفت کار ۷۰درصد با هزینه ۲۰میلیون تومان در مراحل پایانی ساخت قرار گرفته شده است‌.

وی بابیان پیگیری ساخت و ساز پایگاهها و اماکن ورزشی برای بسیجیان هندیجان گفت: برای رفاه حال بسیجیان وجذب حداکثری با پیگیری و تلاش کارهای ساخت و ساز پایگاههای مقاومت بسیج و سالن های ورزشی در صورت تامین بودجه با جدیت در شهرستان هندیجان ادامه خواهد داشت‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها