سید ساجد یعقوبی
استاندار اردبیل گفت: تجاری سازی ایده های فن آورانه به تولید ثروت منجر می شود و در این راستا لازم است پارک علم و فن آوری بین صنعت و مراکز رشد ارتباط ایجاد کند.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۳۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

تولید ثروت نیازمند تجاری سازی ایده ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام جو روز شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پارک علم و فن آوری استان اظهار داشت: جوانان دارای ایده سرمایه مالی بالایی برای اقتصادی کردن ایده های خود ندارند و لازم است حمایت های لازم از قبیل تسهیلات و حمایت های دیگر از این قشر انجام گیرد.

وی تصریح کرد: ایده های فن آورانه باید به افزایش میزان ثروت مردم منجر شود و در این خصوص لازم است طرح هایی که توجیه اقتصادی بالایی دارند برای تجاری سازی معرفی و حمایت شوند.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری وحدت و هماهنگی بین دستگاه ها را در راستای توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال استان با اهمیت دانست.

بهنام جو ادامه داد : استان اردبیل پتانسیل بالایی در زمینه جوانان تحصیل کرده و دارای خلاقیت دارد که با وحدت و هماهنگی بین جوانان و مسوولان می توان نتایج قابل قبولی در راستای توسعه اقتصادی ارائه داد.

قائم مقام معاون پژوهش فناوری و مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری نیز در این آیین گفت: هم اکنون پارک علم و فن آوری به مطالبه عمومی تبدیل شده و یکی از عناصر توسعه داشتن نوآوری محسوب می شود.

مهدی کشمیری افزود: ادبیات پارک علم و فن آوری ادبیات توسعه بوده و باید اهدافش همگام با توسعه منطقه دنبال شود.

در این آیین از تلاش های عبدالقیوم قلی پوری تجلیل و حبیب ابراهیم پور به عنوان رئیس پارک علم و فن آوری استان اردبیل منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار