سید ساجد یعقوبی
رئیس جدید پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: افزایش سه برابری شرکت واحد‌های فناور در این استان ضروری بوده و براین اساس هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۳۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور در آئین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: تا پایان سال ۹۸ افزایش شرکت‌های فناور استان اردبیل به میزان سه برابری خود هدفگذاری‌ شده و امیدواریم با افزایش تلاش‌ها و فراهم شدن شرایط به این هدف دست یابیم.

 وی افزود: ارتقای واحدهای فناور از جمله دیگر دغدغه‌های مهمی بوده که می‌توان با مشارکت مدیران فعال در حوزه پارک علم و فناوری و دیگر مسئولان مرتبط  به چشم‌انداز ترسیم شده دست یافت.

رئیس جدید پارک علم و فناوری استان یادآور شد: برای بهبود زیرساخت‌های مرتبط با مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل زمینی به مساحت پنج هکتار درنظر گرفته شده تا با حمایت مسئولان شاهد احداث مجموعه بزرگی برای افزایش فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باشیم.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها در شرکت‌های مرتبط با پارک علم و فناوری ضروری است، افزود: تجاری سازی ایده‌های موجود در ارزآوردی، سود مناسب و یافتن بازار مطلوب راهگشا خواهد بود.

به گفته وی با افزایش شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری استان امکان کارآفرینی برای ۶۰۰ جوان ایده‌ پرداز وجود خواهد داشت و امیدواریم تا پایان سال آتی به این مهم دست یابیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار