فرماندار خلخال گفت: توجه به خواسته‌های مردم و پاسخ مناسب و قانع کننده به سوالات اقشار مختلف جامعه از اهم وظایف مسئولان اجرایی این شهرستان در راستای انجام خدمت صادقانه است.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۳۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
توجه به خواسته مردم بزرگترین وظیفه مسئولان است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فریدون بابایی در جلسه شورای اداری خلخال افزود: امروز گوش دادن به مشکلات مراجعان ادارات و پاسخ درست از سوی سوال شوندگان مهم‌ترین خواسته و انتظار مردم از مسئولان اجرایی و کارکنان ادارات است که برای تحقق این خواسته عمومی هر کدام به نوبه خود مسئولیت سنگینی دارند.

وی اظهار داشت: مردم از برنامه‌های طرح ریزی شده از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای ناامید کردن آن‌ها و ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی برای جامعه به اندازه بی توجهی مسئولان خود به خواسته خود ناراحت نیستند.

او با بیان اینکه در جامعه امروزی بزرگترین خدمت به مردم انجام امور محوله به شکل صادقانه از سوی مسئولان است، افزود: انتظار شنیدن پاسخ مناسب از سوی مسئولان در خصوص امور اداری از سوی مراجعان بدون توجیه کردن کار دستگاه اجرایی و یا اشکال تراشی انتظار بزرگی نیست.

فرماندار خلخال گفت: سیستم اطلاع رسانی در ادارات و سازمان‌های دولتی این شهرستان همواره ضعیف بوده و انتظار می‌رود همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی منطقه با استفاده از فرصت ایام دهه مبارک فجر نسبت به ارائه عملکرد دستگاه متبوع خود و خدمات ارزنده ارائه شده در ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب و نظام اسلامی به مردم این شهرستان اقدام کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان خلخال علاوه بر افتتاح ۱۵۰ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال، اجرای ۱۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای ایام دهه مبارک فجر امسال پیش بینی شده است.

فرماندار خلخال همچنین از چاپ و انتشار کتاب ۴۰ سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کتاب همزمان ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار