فروتن در نشست عقیدتی سیاسی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

احاطه فرهنگی بهترین راه از بین بردن ایران از نظر آمریکاست

"فروتن"در نشست عقیدتی سیاسی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اشاره به اینکه در اتاق فکر امریکا احاطه فرهنگی به جای جنگ نظامی برعلیه ایران مصوب گردیده است، به بازگویی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب پرداخت.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۵۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در استانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر نشست عقیدتی سیاسی. با حضور اعضای شورا و فرمانده پایگاه‌های تابعه حوزه مهدیه. ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
"فروتن"مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در ابتدای این نشست به بازگویی سیر تاریخی وقایع سال ۵۷ از قبیل: اتش سوزی سینما رکس، قیام ۱۷ شهریور و کشتار مردم تهران،۱۳ ابان کشتار دانش اموزان و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ماه. پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در نابودی و براندازی انقلاب به ویژه در سال ۹۷ اظهار داشت:ما به دستاورد‌های انقلاب کم پرداختیم و ما باید بامقایسه کشور‌های خلیج فارس و اروپایی و بر اساس شرایط کشور دستاورد‌ها را تحلیل نماییم.
مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در تشریح علت روی اوری مردم به سمت انقلاب، اهداف وارمان‌ها و -موانع و امکانات را از مولفه‌های تحلیل دستاورد‌ها عنوان نمود؛ و وجود تعداد زیادی از مستشران امریکایی و نفوذ ان‌ها در همه جا و تک محصولی بودن اقتصاد کشور را از موانع داخلی و جنگ تحمیلی تمام عیار، تحریم‌ها و موانع ساختاری در نظام بین الملل را از موانع خارجی ۴۰ ساله انقلاب برشمرد.
وی با تاکید بر اهمیت موضوع استقلال در پیشرفت یک کشور بسیاری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی. با اشاره به رتبه ایران در حوزه‌های متفاوت. ان از قبیل استفاده نکردن. از ظرفییت ها، دستاورد‌های اموزشی، بودجه اموزش و پرورش، خودکشی، مرگ ناشی از مصرف مشروبات الکلی، کشاورزی به عنوان طرح اقتصاد مقاومتی کشور، تولید فولاد، فناوری نانو، و فضایی، پرتاب ماهواره، سلول‌های بنیادی، زیست فناوری ودستاورد‌های انقلاب در زمینه اقتصادی از قبیل: جذب گردشگری، خاویار، فرش دستباف، زعفران، پسته، حبوبات، توسعه ورزش، قدرت نظامی، نرخ رشد ملی و توسعه ایرانی و دستاورد‌های دیگر انقلاب توضیحاتی را در قالب فایل پاورپوینت ارائه نمود.
سخنران نشست در اخر با اشاره به احاطه فرهنگی به عنوان بهترین راه از بین بردن ایران در اتاق فکر امریکا به تشریح" Fatf "و لوایح التزامی ان پرداخت.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات