مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: امروز ما در موضوعات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کاملا مستقل هستیم و این یک نوع دستاورد بسیار عظیم و در نوع خود بی نظیر است.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۸۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت فرارسیدن ماه بهمن نشست سیاسی بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و کارکنان بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان در بیمارستان امام کوهدشت برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار یونس کولیوند، مسئول سیاسی سپاه کوهدشت ضمن تسلیت ایام عزاداری زهرای مرضیه (ع ) به تشریح و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب پرداخت، عنوان کرد: با طرح این موضوع که برخی در صدد این موضوع هستند که بگویند اگر رژیم طاغوت در این ۴۰ سال حکومت می‌کرد به این پبشرفتها می رسید، ما در این خصوص باید منصفانه به موضوعات بنگریم و باید به این واقعیت برسیم که ما در زمان شاه ملعون طرفدار ظالم بودیم و امروز به برکت دین مبین اسلام طرفدار مظلوم هستیم و این دستاورد بسیار عظیمی است .

 

کولیوند اظهار داشت: امروز ما کشوری عزتمند هستیم در حالی‌که در زمان پهلوی این‌گونه نبودیم همچنین در زمان پهلوی با اینکه یک درصد جمعیت دنیا بودیم فقط یک دهم علم دنیا را در دست داشتیم امروز با همان جمعیت دو درصد علم دنیا امروز در دست ماست .

 

وی افزود: امروز ما در موضوعات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کاملا مستقل هستیم و این یک نوع دستاورد بسیار عظیم و در نوع خود بی نظیر است .

 

مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: پس اگر ما با این نگاه منصفانه و منطقی به مسائل نگاه کنیم متوجه پیشرفت و عظمت ملت ایران در طول این ۴۰ سال خواهیم بود .

 

وی به بیان دستاوردهای انقلاب پرداخت و اظهار داشت: ما در حوزه سلامت و پزشکی در اکثر موضوعات حائز رتبه اول در جهان هستیم و نظام اسلامی امروز بر قله افتخار ایستاده و می درخشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات