نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب و اهمیت آن، اظهاردشت: نباید ایام دهه فجر فقط به چراغانی متمرکز شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۸۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد : دستاوردهای انقلاب در همه حوزه و ادارات استان در قالب کتابچه ای چاپ و در اختیار مسئولان و افکار عمومی قرار گیرد.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه بیان کرد: باید با بهره گیری اصولی و منطقی از این فرصت موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را که برگرفته از فرهنگ فاطمی است مطرح کنیم.حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره سردار شهید حسن باقری افشرد با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در روز سه شنبه نهم بهمن در تبریز افزود: شهید حسن باقری افشرد یکی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس هست که از کشفیات رهبر معظم انقلاب اسلامی در در اوایل انقلاب بود.

وی ادامه داد : این شهید بزرگوار در همان سالها به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی فعالیت می کرد و حضرت آیت خامنه ای بواسطه حضورشان در حزب جمهوری اسلامی شهید افشردی را شناسایی و به مسئولان اطلاعاتی هم معرفی کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به بهره مندی یگان های عملیاتی سپاه در جنگ از ظرفیت های اطلاعاتی شهید افشردی گفت: این شهید بزرگوار علاوه فرماندهی قرارگاه های عملیاتی در حوزه اطلاعات و عملیات جنگ هم مسئولیت خطیر و ارزشمند داشت.

امام جمعه تبریز بیان کرد: موضوعی که کمتر در مورد آن صحبت شده است نقش کلیدی شهید افشردی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که وی با سفر به الجزایر به عنوان خبرنگار در مذاکرات ایران و آمریکا حضور یافت و با جمع آوری گزارش دقیق ، تمرکز به حواشی این نشست و شفاف سازی در ابعاد مختلف آن مرحله مهمی از انقلاب ایران را رقم زد.

ارسال نظرات