اولین یادواره 8 شهید دوران دفاع مقدس مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا چغادک و 2 شهید گمنام این شهر با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران، مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۹۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این یادواره در سالن شهید رسول حیدری این شهر برگزار شد.
سخنران این مراسم معنوی سردار فتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: ما در دوران جنگ تحمیلی به دشمنان نشان دادیم که ملتی هستیم با دست های خالی  و با تکیه بر نیروی ایمان شجاعانه وارد میدان شده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم.
وی افزود:  امروز جبهه مقاومت با تکیه بر شهدای دفاع مقدس و الگوپذیری از آنان وارد میدان شده و در برابر تکفیری ها و استکبار جهانی ایستادگی می کند.
فرمانده قرارگاه سری نصرت تصریح کرد: اقتدار و امنیتی که امروز ما در جای جای کشور شاهد آن هستیم به برکت خون تمامی شهدایی است که خالصانه در این مسیر گام برداشتند.
سردار اهوازیان با اشاره به نقش شهدای دوران دفاع مقدس در انقلاب اسلامی گفت: شهدای دوران جنگ تحمیلی با حرکت خود و شهادت در راه حق توانستند که پایه های انقلاب اسلامی را استوار کنند از این انتقال این آرمان و ارزش ها به نسل های آینده یکی از ضروریات است که نباید به سادگی از کنار آنها عبور کرد.
از دیگر برنامه های این آئین شهدایی  می توان به اجرای زیبای گروه سرود منتظران ظهور ، دکلمه دختر روشندل چغادکی خانم حاجی پور و مداحی احمد عالی پور اشاره کرد.
در پایان این مراسم از خانواده هشت شهید پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا ، دو خانواده مدافع حرم استان وجانباز مدافع حرم مسعود محمدی تجلیل وتقدیر بعمل آمد.
شایان ذکر است این آئین به همت برادران وخواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعاو مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وباهمکاری مسئولین ،حوزه های بسیج رمضان ومطهره و گردان 115 امام حسین شهر چغادک با عنوان یادواره شهدای محله فاطمیه برنامه ریزی وبرگزار شد.

ارسال نظرات