سید ساجد یعقوبی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آماده شدن زمین چمن مجموعه ورزشی تختی هیر تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۳۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
زمین چمن مجموعه تختی هیر را اردیبهشت ۹۸ تحویل می‌دهیم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه شورای اداری شهرستان هیر با محوریت رسیدگی به مسائل بخش هیر با حضور جواد زنجانی فرماندار، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و روسا و مدیران اجرایی استان و شهرستان اردبیل در سالن جلسات شهرداری بخش هیر برگزار شد.

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این نشست درخصوص وضعیت امکان ورزشی بخش هیر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید به این نکته اشاره کنم که بخش هیر تا پیش از پیروزی انقلاب فاقد کوچکترین امکانات ورزشی بود و تمام موجودیت فعلی از برکات انقلاب اسلامی است.

در حال حاضر در مجموعه ورزشی تختی این بخش دو سالن و یک زمین فوتبال وجود دارد که زمین را با اعتبارات ارزش افزوده به صورت اصولی زیر کشت برده ایم و به امید خدا زمین چمن این مجموعه اردیبهشت ماه تحویل داده شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره آراللو را چندی قبل با حضور معاون وزیر افتتاح کردیم و فقط مشکل انشعاب برق دارد که آن هم انشالله را تا ۱۰ روز آینده مرتفع خواهد شد. همچنین سالن کشتی روستای نوشهر را از محل اعتبارات نمایندگان محترم تکمیل و تحویل داده ایم.

آقاخانی در خصوص سایر پروژه‌های عمرانی در این بخش گفت: بعد از روستای آراللو، تکمیل و تحویل سالن روستای اوریق در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در سال ۹۸ اعتبار ویژه‌ای از سوی فرمانداری محترم به این مهم اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: دو خانه روستایی در خلیل آباد و کریق را با توجه به امکانات محدودمان به لوازم ورزشی از جمله میز تنیس روی میز و میز فوتبال دستی و ... تجهیز کردیم و البته وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل امکانات مورد نیاز خانه‌های روستایی قول مساعد داده است. به امید خدا به زودی خانه‌های روستایی بودالالو و اوریق را هم از بابت امکانات ورزشی تجهیز خواهیم کرد.
ارسال نظرات