فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی از برگزاری اردوهای کاروان‌های راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۵۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

دانش‌آموزان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار علی غضنفری صبح امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان دشتی به اردوهای راهیان نور با تاکید بر نقش مهم برگزاری این اردوها در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: تبیین جایگاه هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان در جنگ تحمیلی 8 ساله از اهداف مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است.

دانش‌آموزان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

وی از اعزام 300 نفر دانش‌آموز و فرهنگی دشتی به کاروان راهیان نور خبر داد و بیان کرد: 300 نفر از دانش‌آموزان شهرستان دشتی به مناطق جنوبی در استان خوزستان اعزام شدند که از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، نهرخین، ذوالفقاری و علقمه شهدای غواص کربلای چهار، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، گلزار شهدای شرق کارون و منطقه عملیات ثامن الائمه(ع) دیدار و زیارت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه دانش‌آموزان با 10 دستگاه اتوبوس اعزام شدند گفت: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

عضنفری هدف از برگزاری کاروان راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اردو‌های راهیان نور با همکاری آموزش و پرورش و سپاه برگزار می‌شود و مختص دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است.

دانش‌آموزان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

وی یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان را اردوی راهیان نور دانست و افزود: در شرایط خاص فعلی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ در مقابل طوفان و هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب امری مهم و ضروری است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان کرد: روایتگری خاطرات هشت سال دفاع مقدس، ارائه فیلم‌های آموزنده و بازدید از اروند، شلمچه، ذوالفقاری و  جزیره مینو از دیگر برنامه‌هایی است که در این اردوی فرهنگی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات