برگزاری مسابقات قهرمانی مچ اندازی در سرخه

مسابقات قهرمانی مچ اندازی در سرخه برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۰۴۱۶۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، ‍ حسن یعقوبی، سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سرخه در خصوص برگزاری مسابقات مچ اندازی باشگاه‌های استانی به میزبانی سرخه گفت: مسابقات مچ اندازی باشگاه‌های استانی برای چهارمین بار در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان و در صورت وجود شرکت کننده در رده جوانان و پیشکسوتان به میزبانی شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.
وی در خصوص اهداف این مسابقه، ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات به دلیل استانی بودن آن شناخت بیشتر دیگر ورزشکاران است که می‌توان از این ظرفیت جهت معرفی هرچه بیشتر شهر سرخه و جاذبه‌های شهر و محصولات استفاده کرد.
هدف دیگر تشویق بیشتر جوانان شهر سرخه به ورزش و کسب مقام‌های استانی و بالاتر در رده ملی و حتی می‌توان با پشتکار و تلاش بیشتر در رده جهانی عنوان کرد و این مهم دور از دسترس نیست.
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سرخه با اشاره به این موضوع که ۱۸ سال است در این رشته فعالیت می‌کند بیان کرد: هیئت بدنسازی شهرستان از سال ۹۴ تاکنون میزبان ۳ دوره از مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های استان و یک دوره مسابقات لیفت بدون لوازم قهرمانی بوده است.
حسن یعقوبی اظهار داشت: استقبال مردم شریف سرخه جهت شرکت در مسابقات در این سه سال خوب بوده، ولی توقع می‌رود بتوانیم یک پایگاه مچ اندازی در سرخه داشته باشیم تا در سطح استان و یا حتی کشور زبانزد باشیم؛ البته باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه ما در سرخه قهرمان در سطح ملی و استان کم داریم؛ ازهمه عزیزان و علاقمند به این رشته و خانواده محترم آن‌ها درخواست می‌کنم تا از فرزندان خود حمایت مادی و معنوی را داشته باشند.
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش شهرستان سرخه بیان کرد: به نفرات برتر حکم قهرمانی و مدال و هدیه داده می‌شود و اعزام به مسابقات کشوری که در تاریخ ۲۴ بهمن در مازندران برگزار می‌شود از طرف هیئت بدنسازی استان خواهیم داشت.
حسن یعقوبی در آخر افزود: از همه مردم شریف سرخه و علاقمندان به ورزش دوستان جهت تماشای این مسابقه مهیج دعوت می‌کنیم و توقع داریم با حضور پرشور خودشان نشان دهند که به ورزش اهمیت میدهند چرا که به فرمود: ه مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار