جلسه مسئولین و دبیران ستاد کنگره شهدا در سالن اجتماعات پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد و دبیران کنگره عملکرد اجرایی را در جلسه بیان داشتند. 
کد خبر: ۹۱۰۴۱۶۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، صبح امروز جلسه مسئولین و دبیران ستاد کنگره شهدا در سالن اجتماعات پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد و دبیران کنگره عملکرد اجرایی را در جلسه بیان داشتند. 

در این نشست معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان  اظهار داشت : برنامه های اجرایی کنگره شهدا از دو هفته آینده آغاز خواهد شد. 

کاظمی  افزود : برنامه های فرهنگی کنگره و افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و برنامه فصل شیدایی در 27 بهمن آغاز می شود که با انجام جلسات متعدد با دبیران و مسئولان کمیته ها در خصوص این برنامه ها جمع بندی نهایی انجام شده است.

ایجاد میز خدمت در مساجد و مصلی ها با بیش از ۱۰۰ جلسه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در خصوص کارهای انجام گرده در کمیته تشکل ها تصریح کرد : 114 جلسه قرآنی به نام شهدا در استان قرار است برگزار شود که برای هر جلسه 20 جلد قرآن به همراه رحل آماده شده که 300 جلد قرآن را از سازمان مرکزی دارالقرآن کریم هدیه گرفته ایم.

حجت الاسلام علی جلالی گفت :  افتتاحیه رسمی این طرح ۱۲ بهمن است و بین ۵ تا ۶ جلسه در شهرستان ها راه اندازی می شود

وی اظهار داشت :  ایجاد میز خدمت در مساجد و مصلی ها با بیش از ۱۰۰ جلسه، کمک به آزادی زندانیان غیر عمد در مجموع ۱۱۶ نفر است که مقدمات آزادی ۴۴ نفر فراهم شده است.

طراحی 25 اینفوگرافی از عملیاتهای لشکر41 ثارالله 

رحمان جلالی، مسئول کمیته فضای مجازی در ادامه افزود :  طراحی۲۵ اینفوگرافی از عملیات های لشکر ۴۱ ثارالله، ۱۰۰ عکس نوشته مرتبط با شهدا برای فضای اینستاگرام، ۲ موشن گرافی از عملیات های کربلای ۵ و والفجر ۸، ساخت بازی آنلاین، اپلیکیشن شهدای کرمان را از جمله اقدامات قابل ذکر این کمیته دانست.

مهدی  صدفی هم از در خصوص فعالیتهای انجام شده اظهار داشت : همه مقدمات برای انجام تبلیغات فراهم شده است و هماهنگی های لازم را با دستگاههای اجرایی را داشتیم و همه دستگاه ها ی عضو آمادگی خود را اعلام کردند . برنامه هایی اجرایی که بر عهده تبلیغات است ده برنامه است که عمده برنامه ها از 23 بهمن ماه به بعد آغاز می شود 

وی ادامه داد : در بحث فضا سازی فرهنگی 61 شهید بر عهده تبلیغات قرار داده شده است.

مسئول کمیته جمع‌آوری آثار شهدای کنگره شهدای استان کرمان اظهار داشت : تاریخ شفاهی آثار شهدا در حال انجام است که 50 درصد پیشرفت فیزیکیداشته و  تاکنون هزار و 772 مصاحبه وارد سیستم ما شده است که شامل 150 هزار دقیقه مصاحبه می‌شود.

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی  تصریح کرد : به مناسبت برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان، 40 عنوان کتاب تذکره شهدا در حال تدوین است و  هر جلد از این کتاب‌ها حدود 900 صفحه دارد.

 

 مسئول کمیته ایثارگران کنگره شهدای استان کرمان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در این کمیته در راستای برگزاری کنگره در استان کرمان گفت: دیدار با مادران شهدای 3 هزار و 973 نفر شهید انجام شده است.

 

ارسال نظرات