خبرهای داغ:
داور جشنواره ادبی یوسف در گفتگو با بسیج:

برگزیدگان جشنواره یوسف، جوانان جنگ ندیده بودند

داور جشنواره ادبی یوسف با اشاره به برگزاری این جشنواره ادبی در قالب داستان کوتاه، گفت: برگزیدگان جشنواره ادبی یوسف جوانان جنگ ندیده بودند به طوری که تعدادی از آن ها زیر 20 سال سن دارند.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۸۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

داود خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این جشنواره با هدف معرفی دفاع مقدس و ارائه مفاهیم آن در قالب داستان برگزار می شود تا بتوانیم داشته های این فرهنگ ارزشی را به مردم به خصوص جوانان بیان کنیم.

وی ادامه داد: امسال یکصد و یک اثر از نویسندگان استان به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که در دو مرحله توسط غلامرضا قلیزاده، مهدی نورمحمدزاده و داود خدایی بررسی و داوری شدند.

خدایی با بیان این که این جشنواره به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری استان برگزار شد، اظهارداشت: زهرا اشرفی در این جشنواره به عنوان برگزیده دانش آموزی معرفی و تجلیل شد.

وی اضافه کرد: همچنین مولود فاضل، مجید راستی، جعفر پور رضوی، محمد اکبری و معصومه مهابادپور به عنوان منتخبین این جشنواره معرفی و از سید رضا علوی به عنوان برگزیده بخش ویژه جشنواره که مربوط به خرمشهر بود تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها