سید ساجد یعقوبی
شهردار اردبیل از پخش ۴۰ سرود انقلابی از چهل مسجد شهر همزمان با ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ پیروزی در شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۰۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

طنین اندازی نوای انقلاب در چهل مسجد اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف اللهیان در جمع خبرنگاران اردبیل در تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال اظهار داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر در فرهنگ‌سراها و سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز جشن انقلاب باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، افزود: به دلیل تقارن ایام الله مبارک فجر با ایام فاطمیه و جهت حفظ حرمت و شان ایام شهادت، برنامه‌های جشن انقلاب بعد از ایام فاطمیه اجرا خواهد شد که زمان و مکان دقیق جشن متعاقباً اعلام می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از فضاسازی محیطی شهر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: المان‌های مناسبتی و بنرهایی با محتوای گرامیداشت دهه فجر در سطح شهر نصب شده است.

لطف اللهیان به پخش سرود از چهل مسجد شهر در لحظه ورود حضرت  امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر از خانواده رسول ملاقلی پور  کارگردان نامی کشور و فرزند سبلان و خانواده‌های شهدای انقلاب شهرداری تجلیل خواهد شد.

شهردار اردبیل ضمن دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در یوم الله دهه فجر گفت: برپایی ایستگاه نقاشی در ۲۲ بهمن، افتتاح پروژه‌های عمرانی و تخفیف در مطالبات و عوارضات شهرداری، انتخاب کارگر و کارمند نمونه شهرداری، از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سراها خواهد بود.

ارسال نظرات