در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد.
فرماندار قروه در جلسه شورای اداری این شهرستان از اجرای ۲۹۷ ویژه برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۱۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار سراب خبر، شامگاه روز گذشته نهمین جلسه شورای اداری شهرستان قروه در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ما در حکومت ستمشاهی طاغوت را از بین بردیم و در برابر آن ایستادیم و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

علی محمد مرادی افزود: امروز هم باید با طاغوت درون خود در جهاد اکبر بجنگیم تا بتوانیم مدیرانی خوب و توانمند برای خدمت به مردم باشیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان به دستاو. رد‌های انقلاب اسلامی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما شاهد پیشرفت کشور در تمامی ابعاد ان هستیم.
وی افزود: ما امروز در حوزه علم و فن آوری در خاورمیانه در جایگاه نخست ایستاده ایم و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

برگزاری اجلاسیه بزرگ شهرستان قروه / بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان در سی ام بهمن ماه

محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان قروه در ماه جاری اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان قروه باید در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه سهیم باشند.

وی در حاشیه این جلسه و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در اردیبهشت ماه سال آینده در شهر سنندج برگزار خواهد شد اجلاسیه شهدای والامقام شهرستان قروه نیز در روز ۳۰ بهمن ماه سال جاری در قروه برگزار خواهد شد.


حیدری با اشاره به نقش شهدای استان کردستان در طول جنگ تحمیلی افزود: کردستان مهد اصلی رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده است.

وی ادامه داد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و با تمام توان در برابر دشمن متجاوز ایستاده و از آغاز پیروزی انقلاب در جریان مقابله با دشمن قرار داشته است

حیدری در ادامه به اهمیت برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان قروه پرداخت و بیان داشت: ما باید تلاش کنیم تا اجلاسیه‌ای در خور و شایسته مردم شهرستان قروه و در شان شهدای والامقام این شهرستان برگزار نماییم.

مشارکت مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر ضروری است

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه قروه گفت: امروز همه ما نیازمند موعظه هستیم و باید بدانیم که کوتاهی در اموری که به ما محول شده است قابل قبول نیست.



وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی را به عهده داریم که چنین مسئولیتی نیازمند مراقبت است افزود: در ان روز که باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم بدون شک کار و پاسخگویی ما به عنوان مسئولین سخت‌تر خواهد بود.

باباییان در ادامه سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خواستار مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های این ایام شد و گفت: مشارکت و همراهی مردم در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک اصل مهم است که باید مورد توجه تمامی مدیران و مسئولان قرار گیرد.

اجرای ۲۹۷ ویژه برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر

موحد امان اللهی فرماندار قروه در بخش پایانی این جلسه و طی سخنانی به تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۹۷ برنامه فرهنگی و هنری در قالب ۱۸ کارگروه در شهرستان قروه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این ایام فرخنده ۶۹ پروزه عمرانی نیز در سطح شهرستان در بخش‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی و ... با اعتبار ۸۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار قروه در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: سهمیه اشتغال پایدار روستایی در قروه ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که این میزان از مرز ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عبور کرد و به متقاضیان پرداخت شد.


وی با بیان اینکه این میزان در قالب ۱۹۵ طرح اجرا شده که برای ۳۹۴ نفر اشتغال پایدار به وجود اورده، افزود: تسهیلات اشتغال فراگیر نیز به میزان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۴۸ طرح با اشتغالزایی برای ۲۴۵ نفر پرداخت شده است

به گفته وی یک میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار نیز در بخش تسهیلات ویژه مشاغل خانگی برای ۱۹۰ طرح با اشتغالزایی ۱۹۰ نفر پرداخت شده است.

امان اللهی در ادامه سخنان خود بر اهمیت تشریح دستاورد‌های ۴ دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره نمود و با تاکید بر اهمیت امنیت و آرامش کشور اظهار داشت: ما باید قدردان نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور در ایجاد آرامشی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن بوده است باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات