نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

اتصال و ارتباط مثلث دانشگاه، صنعت و دولت از جمله دستاوردهای چهل سالگی انقلاب است

جذب اتصال و ارتباط مثلث دانشگاه، صنعت و دولت از جمله دستاوردهای  چهل سالگی انقلاب است که توانسته ارزش افزایی هر چه بیشتر را در صنعت در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و رضایت مشتریان را فراهم کند.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۶۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی  در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:   پیاده سازی نوآوری در بنگاه های تولیدی می تواند رضایتمندی در مشتریان و مهندسی مجدد کسب و کار سازمانی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه فناوری های نوآوری محور مورد نیاز بنگاه های تولیدی است افزود: بنگاه های تولیدی و اقتصادی یبزرگ ، متوسط و کوچک نیاز به واحدهای تحقیق و توسعه کاربردی هستند و طرح های نواوری با ایجاد تعاملی ملی پویا و باز در کشورمان قادر خواهد بود تا باایجاد تعاملی پویا و دوسویه بین صاحبان نوآوری و کارفرمایان تولیدی، تمامی ظرفیت های نهفته کشور به خصوص دانشگاه ها، اساتید، دانشجویان صاحبان ایده های برتر و کارآفرینان نوآور را در خدمت حل مشکلات صنعت و تولید قرار دهد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: جذب اتصال و ارتباط مثلث دانشگاه، صنعت و دولت از جمله دستاوردهای  چهل سالگی انقلاب است که توانسته ارزش افزایی هر چه بیشتر را در صنعت در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و رضایت مشتریان را فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار