۱۰ محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی در لرستان برگزار می شود

محافل انس با قرآن‌ با حضور قاری بین‌المللی حامد علی‎زاده و مداحی محمد بهرامی از هفتم بهمن تا یازدهم بهمن‌ماه جاری در شهرهای لرستان برگزار می‏شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۸۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به‌مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محافل انس با قرآن‌کریم با حضور قاری بین‌المللی حامد علی‎زاده و مداحی محمد بهرامی، از روشندلان لرستانی از هفتم بهمن تا یازدهم بهمن‌ماه جاری در لرستان برگزار می‌‏شود.


هفتم بهمن در نوبت صبح شهرستان دوره‌چگنی در مسجد صاحب‎الزمان(عج) وبعد از نماز مغرب و عشاء نیز مسجد جامع الشتر میزبان این محفل قرآنی است.


هشتم بهمن نیز این محفل قرآنی یازده صبح مسجد جامع الیگودرز و در شهرستان ازنا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد باب‌الحوائج این شهرستان برگزار  می شود.


نهم بهمن در نوبت صبح مسجد النبی(ص) دورود و مسجد امام جعفرصادق(ع) بروجرد بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان محفل قرآنی  می شود.


دهم بهمن نیز خرم‎آباد و دلفان میزبانی این محفل قرآنی را دارند در خرم‎آباد یازده صبح در مسجد دانشگاه علوم پزشکی لرستان و در دلفان بعد از نماز مغرب و عشاء این محفل قرآنی برگزار می‏‌شود.


یازدهم بهمن نیزدر نوبت صبح مسجد النبی(ص) شهر کوهنانی کوهدشت و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مسجد امام حسین(ع) پلدختر میزبانی این محفل قرآنی را عهده‌دار خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات