خبرهای داغ:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم خبر داد
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: 13.7 هزار میلیارد تومان اعتبارت هزینه ای کل استان‌ها در سال 98 است که سهم استان قم از این اعتبارت 183 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۲۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
 
محمود نوربخش امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به وضعیت اعتبارات هزینه‌ای کشور در سال ۹۸ اظهار کرد: ۳۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای کشور در سال آینده است و ۱۳.۷ هزار میلیارد تومان اعتبارت هزینه‌ای کل استان‌ها در سال ۹۸ است که سهم استان قم از این اعتبارت ۱۸۳ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سهم اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور در بودجه سال آینده ۶۳ هزار میلیارد تومان است که ۱۱.۴ هزار میلیارد تومان اعتبارت تملک دارایی‌های استان‌ها در سال ۹۸ است و سهم استان قم از این اعتبارت ۱۳۲ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: از جمله ویژگی‌های بودجه سال آینده می‌توان به استانی شدن بودجه‌های ملی، انضباط بودجه ای، حمایت از فرهنگ، شفافیت، حمایت از معیشت عمومی و حمایت از تولید و اشتغال اشاره کرد.

نوربخش مهم‌ترین شاخصه بودجه سال ۹۸ را در راستای انضباط بودجه ای، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دانست و تصریح کرد: رویکرد ویژه‌ای برای کشور در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است، از اهداف بودجه سال ۹۸ افزایش سرانه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی در کشور و استان قم است.
ارسال نظرات