خبرهای داغ:

ادای احترام فرماندار جدید هندیجان به مقام والای شهدا

پس از آئین تکریم و معارفه فرماندارجدید هندیجان که با حضور معاونت سیاسی ، اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان ادارات و فرمانده هان سپاه و انتظامی برگزارشد،که دراین راستا فرماندار جدید شهرستان با حضوردرگلزار شهدا و شهدای گمنام هندیجان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداوقرائت فاتحه با آرمان های امام راحل و شهداتجدید میثاق نمود.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۱۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، فرماندار جدید هندیجان به همراه جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا بر سر مزار شهدای شهرستان حاضر و ادای احترام نمودند.

فرماندار جدید هندیجان علی بویری تاکید بر غبار روبی مزار شهدا همزمان با چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان هندیجان را داشتند وزنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آل الله را یک وظیفه دانست .

در آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید هندیجان ، معاونت سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان از تلاش های چند ساله کورش مودت فرماندار سابق هندیجان تجلیل نمود و برای فرماندار جدید هندیجان علی بویری آرزوی موفقیت کرد و خواستار رفع مشکلات شهرستان و پیگیری در بهبود اقتصاد و معیشت مردم شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها