خبرهای داغ:
 تمرین تاکتیکی مقابله با اغتشاشات و نا آرامی های اجتماعی با ‌حضور مقتدرانه و با صلابت گردان امنیتی بیت المقدس سردار شهید فتحی نیا در گتوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۱۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش بسیج ازگتوند ؛ باحضورفرمانده ،کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه گتوند ، تمرینات تاکتیکی مقابله با اغتشاشات و نا آرامی های اجتماعی در ۴ و۵ بهمن ماه با حضور مقتدرانه  و با صلابت گردان امنیتی بیت المقدس سردار شهید فتحی نیادر شهرک صنعتی برگزار شد

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند در حاشیه این رزمایش گفت: به یاری خداوند و با پیگیری های مکرر و تلاش مسولین ناحیه،حوزه و گردان این رزمایش بی نقص و خیلی خوب با دستیابی به اهداف مورد نظر برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی افزود: این رزمایش با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله اغتشاشات  و ناآرامی های اجتماعی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره  دو روزه نماز جماعت ،برنامه های معنوی و همچنین کلاسهای آشنایی و تیراندازی با سلاح  های سازمانی، آموزش دفاع از مراکز مهم و حساس، آموزش مبارزه با اغتشاشات و نا آرامی های اجتماعی، پیاده روی شبانه و…به بسیجیان آموزش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها