خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس:
مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس گفت: مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به عنوان یک بازوی اجرایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار بنیاد شهید به ارائه خدمات پیش‌بینی شده می‌پردازد.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۱۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عباس نعمت‌اللهی، مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس در نشست خبری با خبرنگاران، مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار را به عنوان یك بازوی اجرایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در كنار بنیاد شهید برای ارائه خدمات پیش‌بینی شده معرفی کرد.

وی با تأکید بر اینکه این مؤسسه به دنبال كسب سود نیست و فعالیت‌های خود را در راستای مدیریت و خودگردان كردن مؤسسه هدایت كرده است تصریح کرد: تاكنون یك ریال به عنوان سود از درآمدهای حاصل از این مؤسسه به خزانه بنیاد شهید واریز نشده است، و درآمدها صرف زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهرستان‌ها و دیگر ایثارگران می‌شود.

نعمت‌اللهی شعبه استان فارس این موسسه را یكی از بزرگترین مؤسسات كشور در میان شعبات استانی دانست و اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس مجهز به سالن جلسات، سالن سرپوشیده توپی، استخر، سونا و بدنسازی، مجموعه اقامتی با ٤٦ سوییت و مجموعه توانبخشی(ارتوپد فنی و فیزیوتراپی) است.

وی با تاكید بر اینكه اولویت ارائه خدمات در این مؤسسه ابتدا با ایثارگران و سپس متقاضیان آزاد است، گفت: مركز فیزیوتراپی این مؤسسه از بهترین مراكز جنوب و جنوب غرب كشور محسوب می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس ادامه داد: در بحث خودگردان بودن مؤسسه یك چارچوب قانونی وجود دارد و براساس آن فضای آزاد با بخش خصوصی طبق دستورالعمل‌ها به اشتراك گذاشته می‌شود.

نعمت‌اللهی همچنین اعلام كرد كه در حال برنامه‌ریزی برای پذیرش و نگهداری ایثارگران ٧٠ درصد به بالا به مدت یك هفته تا پایان امسال در اماكن اقامتی این مركز هستیم.

مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس ادامه داد: هیچ محدودیتی برای استفاده ایثارگران و خانواده‌های آنها از مجموعه‌های ورزشی این مؤسسه وجود ندارد.

نعمت‌اللهی با بیان اینكه تمام اندام‌های مصنوعی كه امكان تولید آنها در حال حاضر در كشور وجود دارد، در این مركز ساخته می‌شود، گفت: همه تخصص‌های فیزیوتراپی و ارتوپد فنی در این مركز به ایثارگران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: نزدیك به هفت هزار ایثارگر از ابتدای امسال تاكنون از مجموعه ورزشی مركز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس به ویژه استخر و سالن چندمنظوره بدون هیچ محدودیتی استفاده كرده‌اند.

مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس همچنین در واكنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر واگذاری بخشی از باغ جنت به شهرداری گفت: همه فعالیت‌های این مركز شفاف است و واگذاری بخشی از باغ به شهرداری هم مربوط به ٢٥ سال گذشته است و با تفكیك آن شهركی به نام ایثار ایجاد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها