مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری جلسه ی نشست هیأت حل اختلاف و داوری، تکلیف 22 قطعه زمین صنعتی در استان تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۴۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشستِ دو روزه‌ی هیات حل اختلاف و داوری برای بررسی و تعیین تكلیفِ وضعیت 27 قطعه زمینِ صنعتی در 10 شهرك و ناحیه‌ی صنعتی واقع در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

علیرضا شفیع‌زاده با اعلام این خبر، افزود: پس از بررسی‌های كارشناسی برای 22 قطعه از اراضی صنعتی بلاتكلیف در شهرك‌ها و نواحی صنعتی شهركرد، بروجن، لردگان، سفیددشت، سامان(2)، جونقان، بلداجی، گندمان، تشنیز و وردنجان؛ با مجموع مساحتی بالغ بر 5/4 هكتار، آرای استمهال و فسخ قطعی صادر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن تشریح آرای صادره، اظهار داشت: برای 8 قطعه زمین صنعتی با مساحت تقریبا 4/1 هكتار آرای استمهال و برای  14 قطعه زمین صنعتی دیگر با مساحت تقریبی 1/3 هكتار آرای فسخ قطعی صادر شد که با توجه به جایگاه قانونی هیأت حل اختلاف و داوری این آرا لازم الاجرا است.

در حال حاضر 21  شهرك و ناحیه‌ی صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری آماده‌ی واگذاری زمین به  متقاضیان سرمایه گذاری برای فعالیت‌های تولیدی و خدماتی است.

ارسال نظرات