در جمع مربیان و هادیان سیاسی بسیج بن عنوان شد:
کارشناس مسایل دینی و مذهبی، گفت: دشمنان انقلاب همچون حوادث گذشته، از مردم ما شكست سختی خواهند خورد.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۵۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام رازی پور در جمع مربیان و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بن، علت شكست دشمنان در طول این چهل سال را حضور مردم در صحنه عنوان كرد.

وی، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال نقشه های متعددی علیه این انقلاب كشیده اند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ترور و ناامن كردن جامعه و با تحمیل جنگ هشت ساله و فتنه های متعدد سعی كرده اند كه این نظام مقدس را ساقط كنند، ولی به فضل پروردگار موفق نشده اند و باید در جواب آنها بگوییم همانگونه كه در گذشته شكست خورده اید و از عصبانیت مرده اید. امروز نیز در حوادث متعدد شكست خواهید خورد و ما به شما می گوییم :« موتوا بغیظكم».

رازی پور، با اشاره به حضور پر شور مردم در صحنه های متعدد مورد نیاز انقلاب اسلامی و ناكام گذاشتن دشمنان در نقشه های شومشان، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همچون حوادث گذشته از مردم ما شكست سختی خواهند خورد، زیرا ملت انقلاب را از آن خود می داند و پای آرمان های انقلابی خود ایستاده است.

حجت الاسلام رازی پور ضمن تشكر از زحمات هادیان سیاسی سپاه و بسیج، افزود: امروز همه ما وظیفه سنگینی در قبال این امانت گرانقدر امام راحل رحمه الله علیه و شهدای والامقام داریم و باید با روشنگری دست دشمنان خارجی و منافقین داخلی را رو كنیم تا بتوانیم از این گردنه سخت نیز عبور نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم از هادیان برتر سیاسی سپاه و بسیج با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات