فرمانده سپاه ناحیه آستانه در جشنواره مالک اشتر؛

هرگاه ازظرفیت مردم استفاده کردیم نتایج خوبی حاصل شد

سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران آستانه اشرفیه درجشنواره مالک اشتر شهرستان آستانه اشرفیه گفت:هرگاه ازظرفیت مردم عزیز ما دراداره کشوراستفاده کردیم نتایج خوبی حاصل شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۹۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ پاسدارحسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران آستانه اشرفیه درجشنواره مالک اشتر شهرستان آستانه اشرفیه گفت: امروز نهاد سپاه و بسیج وظیفه خیلی سنگینی را در ابعاد مختلف دفاعی، امنیتی و مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، و ... برعهده دارند.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه اظهار کرد:در شرایط کنونی که دشمن با راه اندازی جنگ نرم وتحریم های اقتصادی، قصد براندازی نظام مقدس و نابودی انقلاب اسلامی را دارد و تلاش می کند تا با استفاده از توطئه ها و ترفندهای مختلف به مقابله با نظام مقدس برخیزد، وظیفه مجموعه های سپاه و بسیج بسیار خطیر و سنگین تر است.

وی با اشاره به نقش آفرینی مردم در اداره کشور و حل و فصل مشکلات و مسائل روز جامعه گفت: این نقش آفرینی مردم باید روز به روز بیشتر و پررنگ تر شود، ودرطول چهار دهه ازعمرنظام مقدس اسلامی هرگاه ازظرفیت مردم عزیزما دراداره کشوراستفاده کردیم نتایج خوبی حاصل شد و هرگاه ازاین ظرفیت غافل شدیم آسیب دیدیم.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های اعتلای بسیج مدنظر مقام معظم رهبری است و معظم له تحقق این امر مهم را از سپاه مطالبه کرده اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حدود هشت طرح اعتلای بسیج را با محوریت خدمت به مردم یا مشارکت دادن مردم در خدمات اجتماعی در دست اقدام دارد.


شایان ذکر است درپایان از 25رده نمونه بسیج تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار